اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تونی: به تبریز باز می‌گردم حتی به عنوان توریست/جمعه سیاه را فراموش نکردم

سرمربی سابق تیم تراکتور گفت: به هواداران تیم تراکتور قول دادم روزی به این تیم بازگردم.

تونی: به تبریز باز می‌گردم حتی به عنوان توریست/جمعه سیاه را فراموش نکردم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،  تونی اولیویرا در لایو با یکی از خبرنگاران تبریزی در مورد تیم تراکتور اظهار داشت: نتایج این تیم را در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا دنبال می‌کنم و 20 دقیقه از بازی این تیم برابر النصر عربستان را هم نگاه کردم و در تیم فعلی تراکتور فقط سامان نریمان جهان و محمدرضا اخباری را شناختم و بقیه بازیکنان تراکتور تغییر یافتند.

وی در مورد احتمال بازگشتش به تراکتور گفت: امروز بازگشت به تراکتور دغدغه‌ام نیست و در حال حاضر جهان به دلیل ویروس کرونا شرایط خاصی را دارد و البته باید بگویم من با نظمی سابقه کار کردن دارم و در زمان مدیریت وی با تراکتور قهرمان جام حذفی شدیم.

تونی در مورد وضعیت این روزهای تراکتور هم افزود: حرفه‌ای نیست من در این مورد صحبت کنم، زیرا من چند سال است در باشگاه تراکتور نبوده و وضعیت این تیم خبر ندارم، اما اگر باشگاه به لحاظ تشکیلات و امکانات سازماندهی شود، تراکتور می‌تواند ضمن کسب نتایج خوب به قهرمانی دست یابد.

سرمربی سابق تراکتور جمعه سیاه را از خاطرات تلخ خود در تیم تراکتور عنوان کرده و یادآور شد: در آن روز برابر نفت تهران همه چیز تا دقیقه 60 خوب پیش می‌رفت، اما یک سری شرایط دست به دست هم دادند تا نتوانیم قهرمان لیگ شویم و اون روز تلخ را هیچ وقت فراموش نمی‌کنم.

تونی الیویرا، ‌شیرین‌ترین خاطره‌اش در تیم تراکتور قهرمانی جام حذفی در کرمان عنوان کرد و بیان داشت: بعد بازگشت از کرمان، مردم تبریز وی را بابت این قهرمانی مورد لطف و محبت قرار دادند.

وی در مورد احتمال بازگشتش به تبریز متذکر شد: شاید روزی به عنوان سرمربی به تراکتور باز گردم، به هواداران تیم تراکتور قول بازگشت را داده‌ام حتی به عنوان توریست.

سرمربی سابق تراکتور افزود: شبی که تبریز را ترک کردم مردم در جلو آپارتمان و مسیر فرودگاه مرا بدرقه کرده و این شب را هیچ وقت فراموش نمی‌کنم.

وی در مورد ر‌ابطه‌اش با خبرنگاران اذعان داشت: زمانی که در تراکتور بودم، مشکلاتی در کنفرانس خبری پیش آمد که فقط یک مورد یادم مانده و بقیه را فراموش کردم. وقتی خبرنگاری انتقاد می‌کرد به منزله سوال وی نبود و کسی از وی خواسته بود این سوال پرسیده شود، اما در کل رابطه‌ام با خبرنگاران خوب بود.

تونی در خاتمه تصریح کرد: 34 سا‌ل مربی‌، سرمربی و بازیکن تیم بنفیکا بوده و باید بگویم جو تراکتور متفاوت با سایر تیم‌ها بوده و امیدواریم روزی به تراکتور و شهر تبریز بازگردم.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول