اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در دماوند/ برخورد با برهم‌زنندگان امنیت اولویت پلیس است

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از اجرای طرح عملیاتی ارتقا امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: ارزش ریالی اموال مسروقه کشف شده ۴۰ میلیارد ریال است.

اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در دماوند/ برخورد با برهم‌زنندگان امنیت اولویت پلیس است

حسین فاضلی،  فرمانده انتظامی شهرستان دماوند، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دماوند اظهار کرد: در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی و فروشندگان مواد مخدر طرح عملیاتی ارتقا امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در شهرستان دماوند به اجرا درآمد.

وی افزود: در اجرای این طرح که رضایت مندی مردمی را به همراه داشت، با تلاش مشترک و همه جانبه مأموران انتظامی پلیس‌های  تخصصی و کلانتری‌ها، 73 سارق، 161 نفر از اتباع بیگانه، 9  معتاد متجاهر و 6 فروشنده مواد مخدر دستگیر شدند.

فاضلی ادامه داد: از این افراد و دو قبضه سلاح شکاری غیر مجاز، سه دستگاه خودرو و موتور سرقتی ، بیش از 178 کیلوگرم از انواع مواد مخدر به ارزش بیش از ۴۰ میلیارد ریال کشف و ضبط شد و تعداد 8دستگاه خودرو و 12 دستگاه موتور سیکلت متخلف نیز توقیف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند در پایان از استمرار اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در سطح شهرستان خبر داد و گفت: برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت در چارچوب و ساختار قانونی، اولویت مهم پلیس به حساب می ‌آید.

انتهای پیام/۶۷۰۲۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول