اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

رونمایی از آثار مدیحه‌سرایی با موضوع اربعین+صوت

در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، از مجموعه آثار نغماتی و مدیحه سرایی با عنوان«دلدادگی» با موضوع اربعین رونمایی شد.

رونمایی از آثار مدیحه‌سرایی با موضوع اربعین+صوت

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس طی مراسمی با حضور حجت‌الاسلام سیدعبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و حجت‌الاسلام حمید احمدی رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین مجموعه دلدادگی شامل آثار تواشیح و مدیحه‌سرایی با موضوع اربعین رونمایی شد.

سیدمحمد موجانی مسئول کارگروه قرآنی ستاد اربعین در گفت‌وگو با فارس درباره این آلبوم گفت: این آلبوم آثار گروه‌هایی از جمله بیان تهران، سیره النبی مشهد، طارق تبریز، فلق اصفهان، محراب تهران و معراج قم است که به زبان‌های فارسی، عربی، انگلیسی، اردو و ترکی با موضوع اربعین اجرا شده است.

وی ادامه داد: در تولید آثار این مجموعه خصوصاً آثار به زبان‌های غیر فارسی تمرکز و دقت فراوانی درخصوص رعایت لهجه اصلی این زبان‌ها شده است و با حساسیت بسیار بالایی قطعات انگلیسی، عربی، اردو و ترکی ضبط و تنظیم شده است.

موجانی درخصوص هزینه‌های تولید این آثار گفت: برآورد هزینه تولید این مجموعه فاخر در حدود ۱۲۰ میلیون تومان بود که با نظر فرهنگی اعضای محترم گروه‌های هنرمند این مجموعه با هزینه ۲۰ میلیون تومانی این مجموعه تهیه و منتشر شد.

در ادامه اثر عقیق که یکی از آثار منتشر شده در این آلبوم است، تقدیم می‌شود.

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول