اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

نصب بیلبوردهای شهدا در مناطق مختلف زنجان

مدیر روشنگری معاونت فرهنگی هنری سپاه انصارالمهدی (عج) از نصب بیلبوردهای شهدا در مناطق مختلف استان زنجان به همت معاونت فرهنگی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان خبر داد.

نصب بیلبوردهای شهدا در مناطق مختلف زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به همت معاونت فرهنگی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان و در راستای کنگره ۳۵۳۵شهید،بیلبوردهای شهدا در مناطق مختلف استان زنجان نصب شد.

مصطفی دودانگه با بیان اینکه کنگره ٣٥٣٥ شهید استان زنجان در پاییز امسال برگزار می‌شود، گفت: در همین راستا معاونت فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) اقدام به فضاسازی شهری و نصب بیلبورد‌های شهدا در سطح استان نموده است.

مدیر روشنگری معاونت فرهنگی هنری سپاه انصارالمهدی (عج) با اشاره به اینکه شهید مرتضی آوینی با قلم زیبا و معجزه‌انگیز خود در مورد شهدا نوشته ­است: «پندار ما این است که ما مانده­‌ایم و شهدا رفته­‌اند؛ اما واقعیت آن است که زمان ما را با خود برده ­است و شهدا زنده‌­اند»، تصریح کرد:تمام مردم ایران اسلامی مدیون شهدا هستند و می‌بایست با همدلی و وفاق در راستای ادای دین خود به این عزیزان و خانواده‌های گرانقدر آن‌ها حرکت کنند.

وی با بیان اینکه زنده نگهداشتن یاد و نام شهید و بزرگداشت شخصیت و سیره زندگی و حماسه ایثارگرانه آنان، بخشی از وظایف جامعه نسبت به شهیدان می‌باشد، افزود: بزرگداشت و تکریم شهید در جامعه یعنی بزرگداشت و تکریم فرهنگ شهادت و تمام نیکی‌ها و ترویج روحیه ایثارگری و فداکاری برای ارزش‌ها و دفاع از جامعه و سرزمین اسلامی فرهنگ و روحیه‌ای که جامعه و نظام و سرزمین اسلامی، همواره نیازمند به آن می‌باشد. 

دودانگه با تاکید بر اینکه با گسترش فرهنگ جهاد و شهادت طلبی، لرزه بر اندام دشمنان می‌افتد و آن‌ها را از نفوذ در دژ‌های اسلام، مایوس و ناامید می‌کند و چه بسیار پر برکت است برای مسلمانان و چه وحشتناک است برای دشمنان اسلام، خاطرنشان کرد:تن‌ها گسترش و رواج فرهنگ جهاد و شهادت است که استقرار عدل جهانی را بدنبال خواهد داشت و فاصله گرفتن از این فرهنگ، یعنی ذلّت و ضلالت جوامع و دور ماندن از قافله نور و هدایت.

مدیر روشنگری معاونت فرهنگی هنری سپاه انصارالمهدی (عج) با بیان اینکه برپایی کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، استمرار فرهنگ جهاد و شهادت است، ادامه داد: هم‌اکنون رنگ و بوی دفاع مقدسی و شهدا در شهر زنجان حاکم شده است و امیدواریم با عنایت خداوند متعال و همکاری دستگاه‌ها و نهاد‌های مربوطه با تمام توان فضای استان را برای باشکوه برگزار شدن آن آماده کنیم.

انتهای پیام/73002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول