اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

دستگیری ۳۷ سارق و کشف ۱۲۰ فقره سرقت دریزد

فرمانده انتظامی یزد با بیان این‌که استان دارالعباده برای جولان سودجویان ناامن است، از دستگیری 37 سارق و کشف 120 مورد سرقت در یزد خبر داد .

دستگیری ۳۷ سارق و کشف ۱۲۰ فقره سرقت دریزد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد با اشاره به اهمیت دستاوردهای پلیس در این استان، اظهار کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهر یزد، طرح مبارزه با سرقت را با اولویت کاری کاهش کنترلی سرقت، در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان یزد، طی هفته گذشته تعداد ۳۷ نفر سارق حرفه‌ای شناسایی و دستگیر شدند و در بازجویی‌های به عمل آمده به ۱۲۰ فقره سرقت در سطح شهر یزد اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی یزد با بیان این‌که  استان دارالعباده برای جولان سودجویان ناامن است ،گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار بهدانی‌فرد در پایان با بیان این‌که اجرای طرح‌های مبارزه با سرقت در سطح استان با جدیت ادامه دارد، تصریح کرد: شهروندان، هشدارهای پلیس در رابطه با پیشگیری از انواع سرقت را جدی گرفته و پلیس را در راه مبارزه با سرقت و دستگیری سارقان یاری کنند.

وی همکاری و مشارکت شهروندان با نیروی انتظامی را از جمله عوامل موثر در شناسایی مجرمان دانست و خاطرنشان کرد: بسیاری از دستاوردهای امروز پلیس نتیجه همکاری و همراهی مستمر شهروندان با نیروی انتظامی است.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول