اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مرفاوی: توهین آن هوادار به مظلومی را ارتش سرخ هم نمی‌کرد/مدیران استقلال مقابل خودرأیی برخی ایستاده‌اند

سرمربی اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: توهینی که یک هوادار به پرویز مظلومی انجام داد، زشت و زننده بود و حتی ارتش سرخ هم چنین کاری را با پیشکسوت استقلال انجام نمی‌داد.

مرفاوی: توهین آن هوادار به مظلومی را ارتش سرخ هم نمی‌کرد/مدیران استقلال مقابل خودرأیی برخی ایستاده‌اند

عبدالصمد مرفاوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ضمن انتقاد از توهین یکی از افراد در فرودگاه به پرویز مظلومی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: نمی‌دانم چرا پیشکسوتان باشگاه در مقابل این اقدام سکوت کردند، اما این حرکت زننده در شان فوتبال و ورزش کشور نیست. اگر امروز به پرویز مظلومی توهین شود، فردا هم به دیگران توهین می‌کنند. مظلومی بازیکن و مربی باشگاه استقلال بوده و الان عضو هیات مدیره‌ آن است. زمانی که مظلومی برای استقلال گل می‌زد خیلی‌ها هنوز به دنیا نیامده بودند.

وی افزود: انسان نباید تن به هر کاری بدهد. تاریخ استقلال را نگاه کنید تا ببینید چه افرادی در آن بزرگ شده‌اند. آن کسانی که چنین رفتارهای زشتی می‌کنند، از تاریخ استقلال اطلاعی ندارند. کاری که آن به اصطلاح هوادار انجام داد حتی ارتش سرخ هم این کار را نمی‌کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تأکید کرد: برای کسانی که کورکورانه به بزرگان باشگاه استقلال توهین می‌کنند، متاسف هستم. مکتب پورحیدری، حجازی و... مکتب استقلال است. وقتی فردی به مظلومی توهین می‌کند یعنی به استقلال توهین کرده است. اگر تیم نتیجه نگیرد، مسئولیتش بر عده مدیریت و کادر فنی است، اما نباید به هر دری زد تا به یک شکل خودمان را خالی کنیم. این رفتارها در شأن و شخصیت باشگاه استقلال نیست و فقط باید برایش تاسف خورد.

سرمربی اسبق تیم استقلال با اشاره به اتفاقاتی که این روزها بین مدیریت، بازیکنان و کادر فنی رخ می‌دهد، گفت: مدت‌هاست که در حال رصد شرایط استقلال هستم. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که اینقدر فرشید اسماعیلی را بزرگ می‌کنند. بزرگ‌تر از فرشید اسماعیلی به استقلال آمده و رفته، اما اتفاقی نیفتاده است. من احترام زیادی برای اسماعیلی از نظر فنی قائل هستم و نوع فوتبال او را می‌پسندم، او برای استقلال زحمت کشیده ولی نباید شرایط به شکلی پیش برود که یک نفر آنقدر بزرگ شود تا در نهایت استقلال ضربه بخورد.

مرفاوی اضافه کرد: همین اتفاقات باعث می‌شود بی‌حرمتی‌هایی صورت بگیرد. هواداران استقلال باید صبور باشند و اجازه بدهند تیم راه خودش را برود. استقلال حتی زمانی که ما نبودیم، وجود داشت و راهش را پیدا کرد. اگر یک عده فکر می‌کنند با بی‌حرمتی و توهین شرایط استقلال درست می‌شود سخت در اشتباه هستند. هواداران استقلال آرامش داشته باشند و اجازه بدهند مدیران باشگاه هر کسی که می‌خواهد باشد کارشان را انجام بدهند.

وی به فارس تاکید کرد: یک مدیر در استقلال حضور دارد که جلوی برخی خودرأیی‌ها را گرفته، اما نباید فحاشی و توهین به او صورت بگیرد. من وکیل مدافع کسی در استقلال نیستم،‌ ولی چون خودم در این تیم بودم می‌دانم شرایط چگونه است. یکسری‌ها در استقلال حضور دارند که خودرأیی‌ می‌کنند، در استقلال مدیر و مربی باید مثل خانواده باشند و هر کسی باید کار خودش را انجام بدهد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: لیگ تمام شده، سه جام از دست رفته و حالا باید از نو شروع کرد. مردم باید اجازه بدهند باشگاه برنامه‌ریزی کند تا استقلال به روزهای خوب خودش برگردد. این اتفاق به جز تزریق آرامش ممکن نیست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول