اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

هیچ گونه مکانی برای اسکان زائران در مرز «مهران» وجود ندارد

سرپرست فرمانداری مهران گفت: هیچ گونه مکانی در مرز برای اسکان و استراحت زائران وجود ندارد؛ سعی ما بر این است که افراد بلافاصله پس از ورود به خاک ایران به شهرهای محل سکونت خودشان بازگشت داده‌ شوند.

هیچ گونه مکانی برای اسکان زائران در مرز «مهران» وجود ندارد

مجید کاکی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: امکاناتی که در مرز برای بازگشت زائران وجود دارد شامل تامین خودرو برای خروج سریع از مرز، مواد غذایی اولیه و آب آشامیدنی می‌شود و امکان ورود از مرز مهران نباید این تصور را ایجاد کنید که مانند سال‌های قبل از کرونا با تمام امکانات می‌توانیم در خدمت زائران باشیم.

وی افزود: با افرادی که می‌خواهند به صورت غیر مجاز از مرز عبور کنند برخورد خواهد شد؛ در ۴۸ساعت گذشته ۷۰ زائر که می‌خواستند به صورت غیر مجاز از مرز عبور کنند، برگشت داده شدند و از خروج آنها جلوگیری شد.

سرپرست فرمانداری مهران گفت: هیچ گونه مکانی در مرز  برای اسکان و استراحت زائران وجود ندارد؛ سعی ما بر این است که افراد بلافاصله پس از ورود به خاک ایران به شهرهای محل سکونت خودشان بازگشت داده‌ شوند چون امکانات برای اسکان وجود ندارد و این امکانات تامین هم نشده است؛ خواهش ما از مردم این است که برای خروج از کشور به مرز مهران مراجعه نکنند.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول