اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کارگران واحدهای تولیدی واکسینه می‌شوند

استاندار زنجان از افزایش میزان تزریق واکسن در زنجان خبر داد و گفت: مشاغل صنفی بزرگ و شهرک‌های صنعتی واکسینه می‌شوند.

کارگران واحدهای تولیدی واکسینه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فتح‌الله حقیقی در کارگروه استانی ستاد مقابله با کرونا با اشاره به اینکه اقدامات متعددی در راستای واکسینه شدن و افزایش رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شده است، اظهار کرد: مصوبات قرارگاه عملیاتی کرونا باید به صورت جدی عملیاتی شود.

وی با اشاره به اینکه بر این مبنا واحدهای تولیدی بزرگ، مشاغل صنفی بزرگ و شهرک‌های صنعتی با همکاری سازمان‌های متولی امر و تایید مرکز بهداشت استان باید برای واکسیناسیون کرونا در استان ایجاد کنند، افزود: واکسیناسیون واحدهای تولیدی، بازار و اماکن نیز باید انجام و زمینه های آن هرچه سریعتر فراهم شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه ۳۰ مرکز واکسیناسیون در استان فعال است، افزود: با افزایش تعداد مکان‌های مورد نظر از سوی واحدهای تولیدی و شهرک‌های صنعتی این مهم در استان سرعت بیشتری خواهد یافت.

حقیقی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های استان شتاب بیشتر واکسینه شدن افراد است، افزود: خوشبختانه طی روزهای اخیر میزان واکسینه شدن ۲ برابر شده است.

استاندار زنجان در ادامه به بحث بازگشایی مدارس نیز اشاره کرد و گفت: باید با تمهیدات و زیرساخت‌های موجود، مدارس بازگشایی شود.

وی با اشاره به اربعین حسینی نیز گفت: ستاد اربعین حسینی باید به ریاست معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان برگزار و قبل از آن در یک جلسه محدودتری، دستورالعمل اربعین بومی‌سازی شود.

حقیقی در ارتباط با واکسینه کردن دانشجویان و دانش‌آموزان هم گفت: بازگشایی دانشگاه تحصیلات تکمیلی مشکلی ندارد و به دنبال آن واکسیناسیون دانشجویان و دانش‌آموزان به زودی در استان نیز آغاز خواهد شد.

استاندار زنجان افزود: خانواده‌ها نباید نگران واکسینه شدن دانش‌آموزان باشند، چرا که بازگشایی مدارس بدون مقدمات انجام نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون واکسن‌های ایرانی تزریق شده عوارض بسیار ناچیزی داشته‌ است، تصریح کرد: شهروندان از لحاظ واکسن‌های کرونا اطمینان خاطر داشته باشند، زیرا تاکنون عوارض خاصی مشاهده نشده است.

حقیقی از اختصاص ۸ میلیارد تومان اعتبار از سوی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس کشور به اداره‌کل آموزش‌ و پرورش استان برای تجهیز سرویس‌های بهداشتی و رعایت ضوابط و پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی در مدارس استان زنجان خبر داد و گفت: این اقدامات در راستای نوسازی مدارس و ایجاد امکانات بهتر در این اماکن انجام شده است.

انتهای پیام/73905

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول