اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

واکنش عزیزی خادم به انتقادات از سفرش به لیتوانی

رئیس فدراسیون فوتبال در جمع ملی پوشان فوتسال گفت: امیدوارم در کنار هم بتوانیم باعث شادی مردم شویم.

واکنش عزیزی خادم به انتقادات از سفرش به لیتوانی

به گزارش خبرگزاری فارس، شهاب الدین عزیزی خادم در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتسال اظهار داشت: در ابتدا برد شیرین مقابل صربستان را تبریک می گویم. همیشه بازی اول سخت است. من بر حسب وظیفه و رعایت توازن بین کلیه تیم های ملی به این سفر و نزد شما آمدم. این را بدانید فدراسیون در کنار شماست.

وی ادامه داد: وظیفه دارید مردم را شاد کنید و فدراسیون وظیفه دارد از شما حمایت کند. امیدوارم همه در کنار هم بتوانیم باعث شادی مردم شویم. در بازی‌های آینده همه با هم و در کنار هم هستیم و تا آخرین توانمان برای برد و موفقیت و پیروزی می جنگیم. همه دوست دارند تیم ملی نتیجه بگیرد. فدراسیون هم می‌خواهد این نتایج درخشان باشد. اگر در این مسیر همه با دل هایشان کمک کنند و نیت خیر و درستی داشته باشند، خداوند هم کمک می کند تا تیم موفق شود.

عزیزی خادم عنوان کرد: ما در فدراسیون به دنبال توسعه همه جانبه فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلی و فوتبال بانوان هستیم. فدراسیون حسب وظیفه تمام قد کنار تیم ملی فوتسال است. دلیل غیبت من در بازی اول مقابل صربستان ترافیک کاری مربوط به سفر قطر و مسائل مربوط به تیم ملی بانوان بود. متاسفانه نتوانستم سریعتر کنار شما حضور پیدا کنم. درست مانند بازی اول تیم ملی فوتبال در بحرین، اما به محض اینکه موقعیتی به وجود آمد خودم را به کنار تیم ملی فوتسال رساندم.

وی افزود: امیدوارم با یک روح و تعاون جمعی در کنار هم با وحدت و قدرت و عشق شاد کردن مردم، برای موفقیت تیم ملی فوتسال تلاش کنیم. مطمئن باشید این توجه فدراسیون همیشگی خواهد بود. مؤید این مطلب هم این که تیم ملی بانوان راهی ازبکستان شده تا در انتخابی جام ملت‌های آسیا شرکت کند و اگر خدای نکرده موفق نشوند و نتیجه نگیرند، هیچ خللی در اراده فدراسیون نسبت به حمایت از فوتبال بانوان ایجاد نمی شود. فردا بازی شما را از نزدیک مشاهده می کنم.
رئیس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: این جام جهانی می تواند انگیزه ای برای وحدت، همگرایی و میل به موفقیت در تیم باشد. موفقیت شما می‌تواند از لحاظ انگیزشی و روحی بر عملکرد سایر تیم‌های ملی اثر بگذارد. نتیجه گیری شما عزیزان باعث خواهد شد تا کودکانی که عملکرد شما را از تلویزیون می بینند ترغیب شوند و به سمت ورزش کشیده شوند و میل آنها به حضور در اماکن ورزشی باعث توجه مدیران ورزشی و در نهایت رشد زیرساخت‌ها خواهد شد.

عزیزی خادم گفت: لیتوانی قطب بسکتبال اروپاست اما حالا میزبان جام جهانی فوتسال شده است. باید توجه داشت یکی از مواردی که باعث می شود فدراسیون در مسیر توسعه سرعت بگیرد، نتایجی است که شما عزیزان و فرزندان ایران در این آوردگاه خواهید گرفت. یک ایران و یک ملت، حامی و هوادار شما هستند و چشم امیدشان به عملکرد شما دوخته شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول