اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

6300 دانش‌آموز چشم انتظار یاری خیرین

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به زیرپوشش بودن 6 هزار و 300 دانش‌آموز مددجو گفت: سال قبل
یک هزار و ۵۶۳ دستگاه تبلت و گوشی هوشمند توسط کمیته امداد استان با هم‌افزایی انجام شده از محل کمک‌های خیران تهیه و در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گرفت.

6300 دانش‌آموز چشم انتظار یاری خیرین

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در آستانه بازگشایی مدارس جشن ملی عاطقه‌ها با برپایی ۶۳۸ پایگاه در استان زنجان در حال برگزاری است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه این پایگاه‌ها کمیته امداد‌، ادارات و سازمان‌ها، مساجد، مصلی‌ها، پایگاه‌های بسیج، شرکت‌ها و کارخانجات، با اولویت تهیه تبلت و گوشی برای دانش‌آموزان اجرایی می‌شود، اضافه کرد: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید با همکاری کمیته امداد استان زنجان و سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان، شور عاطفه‌ها با شعار «با هم مشق محبت بنویسیم» به صورت غیر حضوری در بستر پیام‌رسان شاد برگزار می‌شود.

صفری با اشاره به اینکه در حال حاضر ۶ هزار و ۳۴۰ دانش‌آموز زیرپوشش این نهاد قرار دارند، گفت: امیدواریم با همراهی مناسب خیران، نیکوکاران و آحاد مردم ولایی استان که همواره در کارهای خیرخواهانه پیشقدم هستند، اقلام آموزشی و لوازم‌التحریر دانش‌آموزان مستعد و نیازمند فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه ۱۴۳ مرکز نیکوکاری نیز در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و هدایای مردم شریف استان برای تهیه ملزومات آموزش غیرحضوری برای دانش‌آموزان نیازمند هستند، گفت: با توجه به شیوع کرونا خیران نیک‌اندیش می‌توانند با استفاده از روش‌های غیرحضوری در شور عاطفه‌ها مشارکت کنند.

 مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به شیوع ویروس منحوس کرونا و تغییر در نظام آموزشی و آموزش از راه دور و غیر حضوری و در بستر شبکه شاد گفت: در سال تحصیلی گذشته یک هزار و  ۵۶۳ دستگاه تبلت و گوشی هوشمند توسط کمیته امداد استان با هم‌افزایی انجام شده از محل کمک‌های خیران تهیه و در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گرفت.

وی افزود: برنامه‌ریزی شده است از محل کمک‌های نقدی خیران برای دانش‌آموزان فاقد تبلت و گوشی هوشمند لوازم کمک آموزشی الکترونیکی تهیه شود تا هیچ دانش‌آموزی به خاطر نداشتن گوشی و تبلت از تحصیل بازنماند.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول