اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

ائمه جمعه کرمان: اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران دشمن را به عقب رانده است

ائمه جمعه کرمان عظمت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان را بیش از پیش دانستند و قدرت نظامی ایران را مایه عقب‌نشینی دشمنان خواندند.

ائمه جمعه کرمان: اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران دشمن را به عقب رانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام منتظری در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان انار اظهار کرد: ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس از دین، عقیده، انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی کشور عزیز ایران دفاع کرد. در واقع  دفاع از تمامیت ارضی کشور و دفاع از هویت ملی و ارزش‌هایی بود که ملت بزرگ ایران به آن پایبند بود.

دفاع مقدس احساس خودباوری ملی به ارمغان آورد

وی بیان داشت: تمام مجاهدت‌ها، مقاومت‌ها، خسارت ها و از دست دادن بهترین عزیزان برکاتی از جمله احساس اتکاء به نفس،  احساس عزت، استقلال و احساس خودباوری ملی را به ارمغان آورد.

 منتظری به اربعین شهادت اباعبدالله‌الحسین (ع) اشاره کرد و گفت: امسال نیز ملت ایران به خاطر گسترش  بیماری کرونا از حضور در عتبات عالیات محروم است اما مجالس عزای حسینی را با رعایت نکات بهداشتی برگزار خواهد کرد. 

اقتدار نظامی ایران در جهان ستودنی است

حجت‌الاسلام مرتضی جعفری امام‌ جمعه کوهبنان اظهار کرد: دریانوری ۷۶ روزه رزمندگان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ستودنی است؛ در حالی که این عزیزان بیش از ۵۲ هزار کیلومتر را با قدرت پیمودند و وارد حیات خلوت آمریکایی‌ها شدند و قدرت بالای خود را به رخ جهانیان نشان دادند. 

وی یادآور شد: اگر ما این قدرت را نداشتیم دشمن بیشتر به ما هجمه می‌آورد و خواسته بیشتری داشت؛ البته سپاه قدرتمند ما دفاع پیش دستانه‌ای داشت و مقر دشمنان که مخل امنیت بودند را هدف قرار داد که موجب عظمت ایران اسلامی شد.  

جعفری ابراز داشت: دولت با روحیه جهادی و انقلابی وارد عرصه شده که نیاز به همکاری، همراهی و صبوری مردم دارد. دولت در فکر سلامت مردم است، بنابراین حمایت از تولید داخلی و واردکردن واکسن در دستور کار دولت قرار گرفته است.

قوانین فسادزا اصلاح شود

حجت‌الاسلام گروهی امام جمعه فاریاب بیان کرد: ایران طی هشت سال در یک جنگ نابرابر پیروز شد و این ناشی از گوش به فرمان بودن جوانان ما به ندای رهبر کبیر انقلاب اسلامی بود و ایران در جنگ هشت ساله دوست و دشمن خود را شناخت.

خطیب نماز جمعه فاریاب ابراز داشت: هفته دفاع مقدس را باشکوه گرامی بداریم و امروز می‌بینیم که دشمنان از پیشرفت وضعیت نظامی ما می‌ترسند و دنیا روی کشور ما حساب می‌کند که این تنها در گرو تقویت نظامی ملت ایران است.

 گروهی تصریح کرد: باید قوانین فسادزا اصلاح شود و برخورد قاطع با مدیران مفسد صورت گیرد.

وی با بیان اینکه ایجاد زیرساخت‌ها بر دوش همه است، از مردم شهرستان درخواست کرد جهت ساخت بیمارستان زمین واگذار کنند.

دفاع مقدس گنجینه عظیمی برای ملت ایران است

حجت‌الاسلام حمید بامری امام جمعه شهرستان عنبرآباد آن‌چه امروز ملت ایران را در دنیا سربلند نگه داشته است، همین عزت و کرامت نفس و خم نیامدن در مقابل قدرت‌های زور همچون آمریکا است.

امام جمعه عنبرآباد با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس گنجینه عظیمی است که ملت ما می‌تواند تا مدت‌های طولانی از آن استخراج، مصرف و سرمایه‌گذاری کند.

وی عنوان کرد: جنگ خوب نیست؛ اما دفاع مقدس، کشور و مردم ما را قوی کرد و مردان بزرگ ما را در جهان نمایان کرد.

حضور پرقدرت ایران در حیاط خلوت آمریکا نشأت گرفته از مکتب سلیمانی است

حجت‌الاسلام حبیب رضازاده امام جمعه ریگان با اشاره به حضورمقتدرانه ناوگروه ۷۹ نیروی دریایی ارتش برای انجام عملیات خطیر خود تصریح کرد: این نخستین حضور نظامی ایران در نیمکره شمالی در تاریخ ایران بود و ویژگی مهم این ماموریت اجرای آن دو شناور بومی ایرانی است که در آن شرایط جوی نامساعد به مقصد رسید و این خط و نشان پیروان امام (ره) و رهبری برای آمریکا بود.

رضازاده به هفته دفاع مقدس اشاره و ابراز کرد: جوان ایرانی وظایفی از جمله شناخت درست حقایق تاریخی و مطالعه دقیق تاریخ را دارد؛ چون تجربه تاریخی نشان داد، هرگاه دشمن کم آورد دست به تحریف وقایع می‌زند.

امام جمعه ریگان افزود: مسأله دفاع مقدس یک پدیده عقلایی و یکی از عقلانی‌ترین حرکات ملت ایران بود و باید مراقب تحریف در این باره باشیم.

رضازاده بیان داشت: حاج‌قاسم به ما فهماند، مقاومت است که پیروز نهایی است؛ نه بزدلی و ترس در مقابل آمریکا و ایادی آن.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول