اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

بعد از تالاب انزلی نوبت به پارک ملی بوجاق رسید/ ایجاد حریق در ۷ هکتار از پارک ملی بوجاق

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان آستانه‌شرفیه از ایجاد حریق در هفت هکتار از پارک ملی بوجاق خبر داد.

بعد از تالاب انزلی نوبت به پارک ملی بوجاق رسید/ ایجاد حریق در ۷ هکتار از پارک ملی بوجاق

حمید رضایی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستانه‌اشرفیه، با بیان اینکه از ساعتی پیش دو منطقه از پارک ملی بوجاق دچار حریق شده است، اظهار کرد: از اواخر وقت امروز دو منطقه از پارک ملی بوجاق متأسفانه دچار حریق شده است که اقدامات لازم در خصوص اطفای حریق در حال انجام است.

وی با اشاره به ایجاد حریق در هفت هکتار از اراضی پارک ملی بوجاق گفت: بعد از ایجاد حریق ستاد مدیریت بحران در بندر کیاشهر حاضر شده تمامی امکانات اتش‌نشانی، هلال احمر و شهرداری پای‌کار آمده و با تلاش‌های صورت گرفته اطفای حریق در محل انجام شده است‌.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان آستانه‌اشرفیه از برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران در بندر کیاشهر خبر داد و افزود: پارک ملی بوجاق یک سرمایه ملی در کشور بوده و باید از آن حفاظت شود لذا با توجه به اهمیت این موضوع جلسه ستاد مدیریت بحران تشکیل و تیم‌های امدادی تا پایان وقت امشب در محل خاص در هستند.

به گفته رضایی علت آتش سوزی در پارک ملی بوجاق در دست بررسی بوده و تیم‌های ستاد مدیریت بحران تا اعلام علت آتش سوزی در منطقه حاضر هستند.

به گزارش فارس، پارک ملی بوجاق در بندر کیاشهر استان گیلان به مساحت سه هزار و ۲۶۷ هکتار یکی از زیباترین و مهمترین پارک‌های ملی کشور است.

فاصله این پارک تا شهرستان کیاشهر حدود ۱۷ کیلومتر است. محدوده پارک ملی بوجاق یک دشت هموار با شیب بسیار ملایم رو به دریای خزر است که رودخانه ی سفیدرود از میان آن عبور کرده است. 

انتهای پیام/۳۳۸۹/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول