اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

خرید آسانسور را با ما تجربه نمایید

خرید آسانسور تقریبا کار مشکلی است. زیرا شرکت های متعددی در این زمینه فعالیت می کنند و پیدا کردن بهترین شرکت کار سختی می باشد. ضمن اینکه در صورتی که اشتباهی در انتخاب شما رخ دهد متاسفانه منجر به خسارت های جبران ناپذیری می گردد. به شما پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا انتها بخوانید و نکات مورد نیاز جهت خرید آسانسور را به خاطر بسپارید.

خرید آسانسور را با ما تجربه نمایید

ویژگی های بهترین آسانسور:

برای خرید آسانسور باید به نکات مهمی توجه داشته باشید زیرا یک آسانسور خوب باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به: سلامت فنی، کاربرد تجهیزات سالم، استفاده از قطعات مرغوب و موارد این چنینی اشاره کرد. دلیل این که می گوییم آسانسور خوب باید ویژگی های ذکر شده را داشته باشد؛ تامین امنیت افرادی است که از آسانسور استفاده می کنند.

هنگام خرید آسانسور باید حتماً به این نکات توجه داشته باشید و مشخصات فنی و ایمنی آسانسور را به دقت بررسی نمایید. ضمن اینکه راه اندازی و نصب آسانسور نیاز به افراد متخصص و ماهر دارد پس از مراکزی اقدام به خرید آسانسور نمایید که نیروی مجرب و آموزش دیده را مورد استفاده قرار می دهد. 

وقتی مشتریان اقدام به خرید آسانسور می نمایند به قیمت آن بسیار توجه می کنند. در واقع این ویژگی از مهم ترین مواردی است که هنگام خریداری آسانسور توجه مشتریان را جلب می نماید. باید توجه داشت که به دلیل اینکه آسانسور برای جابجایی افراد یا محصولات مورد استفاده قرار می گیرد پس باید از ایمنی کامل برخوردار باشد.

در صورتی که شما برای آسانسور هزینه بیشتری پرداخت نمایید امنیت خود و اطرافیانتان را تضمین کرده اید. پس هنگام خرید آسانسور قیمت را ملاک اصلی قرار ندهید و پیگیر قیمتهای خیلی پایین نباشید چون در این صورت ممکن است آسانسور شما از کیفیت و سلامت کامل برخوردار نباشد و باعث ایجاد سانحه یا خسارت شود. 

چگونه بهترین شرکت تولید کننده آسانسور را بشناسیم؟

خرید بهترین آسانسور از بهترین شرکت آسانسور مقدور است. اگر شما از خریداران آسانسور هستید و قصد خرید آسانسور را دارید، باید درباره شرکت ها و مراکزی که اقدام به تولید آسانسور می نمایند، تحقیق کنید. اطلاع از کیفیت کار و سابقه هر یک از این شرکت ها می تواند شما را در انتخاب بهترین شرکت تولید کننده کمک کند.

بعد از تحقیق درباره ویژگی هر یک از شرکت ها، بهتر است اطلاعات خود در زمینه سیستم های آسانسور را نیز تکمیل نمایید.هنگام خرید آسانسور بهتر است از مشاورین و کارشناسان مربوطه درباره انتخاب آسانسور مشورت دریافت نمایید. تا قیمت آسانسور را به دست آورده و سپس اقدام به خرید آن کنید.

برای دریافت مشاوره رایگان و همچنین آخرین قیمت موجود در بازار میتواینید با شماره 02173048 تماس بگیرید.

برای ساختمان های پر رفت و آمد بهتر است از باکیفیت ترین و مرغوب ترین جنس استیل جهت خرید آسانسور استفاده نمایید. زیرا آسانسور ها از لحاظ جنس کابین به سه دسته تقسیم می شوند: کابین تمام استیل، کابین فرمیکا و کابین ام دی اف استیل. در بین انواع ذکر شده، آسانسوری که از جنس تمام استیل باشد؛ کیفیت بهتری داشته و البته گران تر نیز است.

در جهت شناسایی بهترین شرکت تولید کننده آسانسور باید به خدمات پس از فروش این شرکت توجه فرمایید. خرید آسانسور نیاز به خدمات پس از فروش دارد و در صورتی که شرکت تولید کننده دارای گارانتی و خدمات پس از فروش نباشد، شما دچار مشکل خواهید شد. ضمن اینکه هنگام بروز مشکل، هر شرکتی تعمیرات آسانسور را قبول نمی کند و به شما خواهد گفت: با شرکتی تماس بگیرید که آسانسور را خریداری کرده اید. پس توجه داشته باشید دریافت ضمانتنامه یکی از اصلی ترین فاکتور هایی است که هنگام خرید آسانسور باید مد نظر قرار دهید.

تاثیر معماری ساختمان بر عملکرد آسانسور:

یکی از نکاتی که شاید کمتر مورد توجه قرار بگیرد، محل قرار گیری آسانسور است. تاکنون به ذکر نکات مهم جهت خرید آسانسور پرداختیم؛ اما عواملی وجود دارند که در صورت سهل انگاری، خرید بهترین آسانسور هم کارساز نخواهد بود.

یکی از این عوامل، محلی است که برای نصب آسانسور درنظر گرقته می شود. معماران و نقشه کشان ساختمان باید براساس شرایط اقلیمی منطقه، موقعیت مناسبی را برای آسانسور انتخاب نمایند.

زیرا برخی از تجهیزات آسانسور در برابر گرد و غبار و رطوبت حساس بوده و طول عمرشان کاهش می یابد. در این صورت شما مجبور خواهید بود در بازه های زمانی کوتاه از تعمیرکاران جهت سرویس آسانسور کمک بخواهید.

پس قبل از هر اقدامی موقعیت نصب آسانسور را بررسی نمایید تا در صورتی که موقعیت مناسبی برای آسانسور شما در نظر گرفته نشده است، باکیفیت ترین آسانسور را خریداری نمایید و هنگام نصب از تجهیزاتی استفاده کنید که در برابر شرایط اقلیمی مقاوم باشند.

آیا انتخاب بهترین آسانسور هنگام خرید آسانسور کافی است؟

پاسخ این سوال خیر است. زیرا خرید آن با بهترین نوع طراحی و تجهیزات و همچنین بهترین قیمت آسانسور ، زمانی که یک گروه مهندسی مجرب اقدام به نصب آن ننماید، کفایت نمی کند. همانطور که در بخش های قبل نیز ذکر گردید، حتما باید نصب و راه اندازی آسانسور توسط افراد متخصص انجام گیرد.

رعایت نکات مهندسی هنگام راه اندازی آسانسور بسیار مهم است. اگر شما بهترین آسانسور را خریداری نمایید اما از افراد نابلد برای نصب آن کمک بگیرید، تمام هزینه کرد شما از دست خواهد رفت. نقش واحد کنترل برای کنترل نهایی و بررسی تمام قسمت های آسانسور بسیار مهم است. توجه داشته باشید بعد از خرید آسانسور و نصب آن، حتما واحد کنترل مجددا مراحل نصب آسانسور را بررسی و کنترل نماید.

خرید آسانسور هیدرولیکی:

برای ساختمان هایی که تعداد طبقات شان کم است و یا برای خانه های ویلایی، خرید آسانسور هیدرولیکی پیشنهاد می گردد. این نوع آسانسور ها با طراحی زیبا، منحصر به فرد، لوکس و همچنین مصرف کم برق و حجم کمتر، برای خانه های ویلایی به شدت توصیه می شوند. این گونه آسانسور ها برای خانه هایی که از ابتدا آسانسور نداشته اند و بعدا کمبود آن حس شده است، بسیار کارساز و مفید می باشد. عموما آسانسور های هیدرولیکی از جنس شیشه، استیل و یا pvc هستند همچنین دارای ترمز ضد سقوط می باشند. در صورتی که ویلا یا خانه شما نیاز به آسانسور دارد و قصد دارید اکنون اقدام به خرید و نصب آسانسور نمایید، خرید آسانسور هیدرولیک بهترین گزینه است.

خرید آسانسور آتیس:

شرکت آسانسور و پله برقی آتیس یکی از مراکز معتبر برای خرید آسانسور می باشد. در صورتی که نیاز دارید برای ساختمان خود آسانسور تهیه نمایید و یا در حوزه‌هایی فعالیت دارید که باید آسانسور خریداری کنید؛ بهتر است به فروشگاه‌های آتیس در سراسر کشور مراجعه نمایید و آسانسور آتیس را خریداری کنید. این شرکت به دلیل تجربه طولانی مدت در زمینه ساخت بخش های مختلف و آسانسور و همچنین استفاده از نیروی متخصص و آموزش دیده کیفیت فعالیت شان بسیار بالا است و همچنین ایمنی استفاده از آسانسور نیز تامین می گردد. بسیاری از مشتریان از خرید آسانسور آتیس راضی بوده و این برند را به دیگران پیشنهاد می کنند.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول