اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اجرای ۱۳۲ هزار طرح اشتغالزایی در کشور/ ۸ هزار شغل جدید ایجاد شد

مدیرکل اعتبارات بنیاد برکت کشور از اجرای ۱۳۲ هزار طرح اشتغالزا در ۴۷۰ شهرستان کشور توسط این بنیاد خبر داد.

اجرای ۱۳۲ هزار طرح اشتغالزایی در کشور/ ۸ هزار شغل جدید ایجاد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی‌اکبر بهنام در جلسه مشترک سازمان جهاد کشاورزی مازندران، بنیاد برکت و بانک قرض الحسنه مهر ایران، اظهار کرد: از سوی بنیاد برکت تاکنون ۱۳۲ هزار طرح اشتغالزا در بخش‌های مختلف در ۴۷۰ شهرستان و ۸ هزار و ۴۰۰ روستای کشور با بکارگیری ۶۲۰ تسهیلگر اجرا شد.

وی ادامه داد: امسال نیز ۸۰ هزار طرح اشتغالزا توسط این بنیاد در کشور اجرا می‌شود که یک هزار و ۷۰۰ طرح مربوط به استان مازندران است.

مدیرکل اعتبارات بنیاد برکت کشور با بیان اینکه از سال ۹۷ تاکنون ۸ هزار شغل در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی از سوی این بنیاد در استان ایجاد شد، گفت: طرح‌های این بنیاد بر اساس زنجیره از ابتدا تا پایان طرح انجام می‌شود.

*اجرای ۶۰ طرح اشتغالزا در بخش مکانیزاسیون کشاورزی

حسین نگهدار معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه برای بهبود معیشت خانوار روستایی و اشتغالزایی در بخش کشاورزی با اولویت کسب و کارهای خرد، طرح مشترک همکاری جهاد کشاورزی، بنیاد برکت و بانک اجرا می‌شود، گفت: طبق تفاهم‌نامه فی مابین بنیاد برکت، سازمان جهاد کشاورزی استان و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، ۶۰ طرح توسعه مکانیزاسیون بخش کشاورزی معرفی و مصوب شد.

وی با اشاره به اینکه برای ۵۰ طرح، ۲۵ میلیارد ریال تسهیلات با بهره ۴ درصد در استان پرداخت می‌شود، افزود: سهم جهاد کشاورزی استان در این طرح‌ها ۵ میلیارد ریال، بنیاد برکت ۵ میلیارد ریال و بانک مهر ایران ۱۵ میلیارد ریال است که ۵ میلیارد ریال نیز برای اجرای مابقی طرح‌ها توسط بنیاد برکت تامین و پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۵/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول