اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

انبارلویی: مجلس نشان داد توجه زیادی به متن زندگی مردم دارد/ خیمه بهارستان‌نشین‌ها روی هزارتوی مافیای تولید

کارشناس مسائل سیاسی گفت: مجلس انقلابی نشان داد که توجه زیادی به متن زندگی مردم دارد و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی آن‌ها را در صدر کارهای خود قرار داده است؛ این موضوع برای مردم بسیار خوشایند است.

انبارلویی: مجلس نشان داد توجه زیادی به متن زندگی مردم دارد/ خیمه بهارستان‌نشین‌ها روی هزارتوی مافیای تولید

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، کارشناس مسائل سیاسی گفت: مجلس یازدهم یک تصویر متفاوت را در مدت کوتاه گذشته از خود نشان داده و باعث شده است که دیدگاه مردم نسبت‌به جایگاه مجلس تغییر کند.

محمدکاظم انبارلویی افزود: مجلس انقلابی نشان داد که توجه زیادی به متن زندگی مردم دارد و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی آن‌ها را در صدر کارهای خود قرار داده است؛ این موضوع برای مردم بسیار خوشایند است.

انبارلویی با اشاره به سفرهای استانی رییس‌جمهور و حضور در مناطق محروم، گفت: سفرهای استانی آقای رئیسی برای اجرای قوانین مجلس است؛ رییس مجلس با سفر به استان‌ها بررسی می‌کند که چه بر سر قانون آمده و در استان‌های مختلف چه گذشته است. این همکاری و هماهنگی باعث می‌شود امور به بهترین شکل ممکن به پیش برود.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به مصوبه هسته‌ای مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی با طرح صیانت از حقوق هسته‌ای مردم ایران، آمریکا و سه کشور اروپایی را غافلگیر کرد و آن‌ها نه‌تنها نتوانستند کاری از پیش ببرند، بلکه نتوانستند بر سر دولت قبل کلاه بگذارند و الان هم نمی‌دانند که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

انبارلویی تاکید کرد: مجلس در حوزه هسته‌ای نیز تکلیف دولت را مشخص کرده و مسیر را نشان داده است. این طرح نیز یکی از اقدامات خوب مجلس انقلابی بود که در آینده با اثرات آن بیش‌ازپیش آشنا خواهیم شد.

وی با اشاره به طرح مجلس درزمینه بهبود فضای کسب‌وکار گفت: در روزهای گذشته نیز مجلس طرح خوبی را به تصویب رساند که این طرح به بهبود وضعیت کسب‌وکار خواهد انجامید؛ این مساله بسیار مهمی بوده و نیاز چندین ساله کشور است؛ افرادی در دولت حضور داشتند که برای خود شرایطی را فراهم کرده بودند که با یک امضای طلایی کلی دلالی می‌کردند؛ کسی که اهل کسب‌وکار بود و به‌دنبال تولید بود، در این شرایط به‌جایی نمی‌رسید.

انبارلویی با تاکید بر اینکه این اقدامات اخلال در نظام اقتصادی کشور به حساب می‌آمد، گفت: در جلسه چهارشنبه این مشکل نیز مرتفع شد و مجلس روی هزارتوی مافیای تولید خیمه زده است و باید این مشکل را حل و گره‌ها را باز کند. درمجموع اراده نیرومندی در مجلس برای حل مشکلات مردم وجود دارد که در گذشته شاهد آن نبودیم. نمایندگان و رییس مجلس در همین مدت کوتاه گام‌های بسیار بزرگی برداشته‌اند که برای ملت ایران افتخارآفرین است.

وی افزود: همچنین با هماهنگی دو قوه دیگر یعنی قوه مجریه و دستگاه قضا می‌توان به فصل نوینی در آینده کشور امیدوار بود که نه‌تنها به بهبود اقتصاد مردم خواهد انجامید، بلکه با افزایش هم‌افزایی‌ها و هماهنگی‌ها زمینه را برای اقدامات موثر در آینده کشور فراهم خواهد کرد.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه این طرح‌ها اثر خود را روی معیشت مردم خواهد گذاشت، تاکید کرد: مشکلی که الان وجود دارد این است که بودجه سال۱۴۰۰ با ۴۰۰هزار میلیارد کسری بسته شده است و نیاز به یک طرح یا لایحه متمم بودجه داریم تا این مشکل حل شود؛ اگر بودجه۱۴۰۰ به همین نحو جلو برود دچار کسری بودجه خواهیم شد و به سیاهچاله دولت‌ قبلی خواهیم افتاد.

منبع: روزنامه صبح نو

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول