اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

نامگذاری خانه کشتی همدان به نام مرحوم «داریوش میرابیان»

سخنگوی ورزش و جوانان استان همدان گفت: بنا بر پیشنهاد جامعه کشتی استان و موافقت مدیرکل ورزش همدان، خانه کشتی شهر همدان به نام مرحوم داریوش میرابیان نامگذاری خواهد شد.

نامگذاری خانه کشتی همدان به نام مرحوم «داریوش میرابیان»

حمدالله چاروسایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان با اشاره به نامگذاری خانه کشتی همدان اظهار کرد: ارج نهادن به مقام پیشکسوتان و الگوسازی برای نسل آینده یکی از اهداف دستگاه ورزش استان است.

وی ادامه داد: از همین رو با موافقت مدیرکل ورزش و جوانان استان در راستای همین طرح، نامگذاری خانه کشتی شهر همدان واقع در استادیوم شهدای قدس به زودی انجام خواهد شد.

سخنگوی ورزش و جوانان استان همدان بیان کرد: در همین راستا با رایزنی‌های صورت‌گرفته بر آن شدیم تا خانه کشتی همدان را به نام پیشکسوت ارزنده استان مرحوم «داریوش میرابیان» نامگذاری کنیم.

وی افزود: مرحوم میرابیان از مفاخر کشتی و ورزش استان همدان و حتی کشور است زیرا سال‌ها برای تربیت کشتی‌گیران تلاش کرد و از ایشان می‌توان به عنوان پدر کشتی همدان نام برد.

چاروسایی تصریح کرد: علاوه بر مرحوم میرابیان که خود از بزرگان کشتی بود، چهار فرزند وی نیز در رشته شنا و شیرجه کشور نیز جزو قهرمانان و مدال‌آوران ورزشی هستند.

وی اضافه کرد: مرحوم عادل میرابیان و همچنین قائم، فائز و فیاض از فرزندان قهرمان مرحوم میرابیان هستند که برای استان مدال‌های کشوری کسب کرده‌اند.

سخنگوی ورزش و جوانان استان همدان خاطرنشان کرد: در همین راستا با هماهنگی هیأت کشتی تصمیم گرفتیم که در آینده‌ای نزدیک طی مراسمی خانه کشتی همدان را به نام این پیشکسوت استان و مربی کشتی نامگذاری کنیم.

انتهای پیام/89042/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول