اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

دستگیری عامل شرارت های سریالی در ایرانشهر

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: با تلاش و پیگیری مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر 4 شرور مسلح و عامل شرارت های سریالی این شهرستان به دام افتادند.

دستگیری عامل شرارت های سریالی در ایرانشهر

حسن کیخا امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی خود 4 شرور مسلحی را که با شرارت های سریالی خود، باعث سلب آسایش و امنیت شهروندان در سطح شهرستان "ایرانشهر " شده بودند شناسایی و دستگیری آنها را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با توجه نامعلوم بودن محل پاتوق و اختفاء این اشرار تلاش گسترده ای برای به دام انداختن آنها آغاز شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: تلاش پلیس برای دستگیری متهمان ادامه داشت تا اینکه در نتیجه یک سری تحقیقات گسترده ، مخفیگاه این اشرار در یکی از روستاهای شهرستان شناسایی شد.

کیخا بیان داشت: در نهایت صبح روز گذشته مأموران پلیس امنیت عمومی و یگان امداد شهرستان در قالب چند تیم عملیاتی پاتوق این اشرار را محاصره و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه هر 4 نفر آنها را دستگیر کردند.

وی با اشاره به کشف 2 قبضه کلت کمری ، یک قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهات جنگی در بازرسی از مخفیگاه متهمان بیان داشت: حمل سلاح گرم، سرقت مسلحانه، قدرت نمایی با سلاح، سرپیچی و تمرد از قانون، درگیری های متعدد منجر به جرح با شهروندان، از جمله شرارت های این اشرار است که در دستگاه های قضائی و امنیتی به ثبت رسیده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشاره به معرفی متهمان به دستگاه قضائی خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم، امنیت و آرامش شهروندان تلاش کرده و به هیچ فردی اجازه نخواهد داد با اقدامات غیر قانونی، موجبات برهم زدن نظم عمومی و آسایش مردم را فراهم کند.

انتهای پیام/75005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول