اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

رئیس بنیاد شهید درگذشت پدر3 شهید را تسلیت گفت

در پیام رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت درگذشت 3 پدر شهید آمده است: به یقین ایمان و اراده راستین شهدا ریشه در اعتقادات خالصی دارد که توسط والدین آنان بالندگی یافته که در این میان نقش پدران آنان در جهت تربیت اسوه‌های جهاد بی‌بدیل است .

رئیس بنیاد شهید درگذشت پدر3 شهید را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری فارس، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت «عباسعلی شریفیان خوزانی» پدر شهیدان معظم «رسول، مجید و حبیب‌اله شریفیان» از استان اصفهان را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهیدان گرانقدر شریفیان

سلام علیکم

پدران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی هدیه نمودند، اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری‌اند.

 مرحوم «حاج عباسعلی شریفیان خوزانی» پدر شهیدان معظم «رسول، مجید و حبیب اله شریفیان» از استان اصفهان، پس از سال‌ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به‌ سوی معبود خویش شتافت. به روح این سفرکرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می‌فرستم.

به یقین ایمان و اراده راستین شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته که در این میان نقش پدران ارجمند آنان در جهت تربیت اسوه‌های جهاد و مقاومت بی‌بدیل است و از دست دادن این سرمایه‌های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بسیار غم‌انگیز است.

ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم، از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت دارم. ان‌شاءالله روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و هم‌جوار گردد.

به گزارش فارس، عباسعلی شریفیان ۳ فرزند خود را در سال‌های دفاع مقدس تقدیم راه اسلام کرد و روز جمعه (۲۶ شهریور ماه) در سن ۹۴ سالگی دعوت حق را لبیک گفت و در قطعه صالحین گلزار شهدای خمینی شهر به خاک سپرده شد.

شهید حبیب الله شریفیان متولد سال ۱۳۳۷ بود که در جریان عملیات فتح المبین در سال ۱۳۶۱ از ناحیه پا دچار جراحت شد و این جانباز ۷۰ درصد ۲۲ بهمن ۱۳۸۹ به فیض شهادت نائل شد. برادرش «رسول» نیز متولد سال ۱۳۴۲ بود و در عملیات والفجر یک سال ۱۳۶۲ به شهادت رسید. همچنین برادر سوم این دو شهید، مجید شریفیان متولد سال ۱۳۴۵ در ۲۱ بهمن ماه  سال ۱۳۶۵ در کربلای ۵ به فیض شهادت رسید. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول