اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

رئیسی: خدمات ارزنده آیت‌الله فخرالدین موسوی ماندگار است

رئیس جمهور با تسلیت رحلت نماینده اردبیل در مجلس خبرگان خاطرنشان کرد: این عالم پارسا درمسئولیت‌های سیاسی همواره نقش‌آفرین بود وخدمات ارزنده‌ای به یادگار گذاشت که ثمرات آن درجامعه ماندگار و ذخیره اخروی ایشان خواهد شد.

رئیسی: خدمات ارزنده آیت‌الله فخرالدین موسوی ماندگار است

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور در پیامی با تسلیت رحلت حضرت آیت ‏الله سید فخرالدین موسوی، نماینده فقید مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری، اظهار داشت: این عالم پارسا در کنار فعالیت‌های علمی و ترویج معارف اسلامی، درمسئولیت‌های متعدد سیاسی همواره نقش آفرین بود وخدمات ارزنده‌ای به یادگار گذاشت که ثمرات آن درجامعه ماندگار و ذخیرة اخروی ایشان خواهد شد.

متن پیام آیت الله سید ابراهیم رئیسی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

رحلت حضرت آیت‌‏الله سید فخرالدین موسوی، نماینده فقید مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری، موجب تأثر و تألم خاطر گردید.

این عالم پارسا در کنار فعالیت‌های علمی و ترویج معارف اسلامی، در مسئولیت‌های متعدد سیاسی از جمله سه دوره نمایندگی مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی همواره نقش آفرین بود و در عرصه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی نیز با تاسیس مراکز علمی و دینی خدمات ارزنده‌ای به یادگار گذاشت که ثمرات آن در جامعه ماندگار و ذخیرة اخروی ایشان خواهد شد.

اینجانب ضایعه فقدان این عالم وارسته را به حوزه‌‏های علمیه، شاگردان، علاقه‌مندان به‏‌ویژه بیت مکرم و سایر بازماندگان آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و هم‌نشینی با اجداد طاهرینش را مسألت دارم.

سیدابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول