اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

گروه نوجوانان محمد رسول الله (ص) تشکیل شد/ رونمایی از اولین آثار همزمان با اربعین

گروه مدیحه‌سرایی و هم‌خوانی قرآن نوجوانان محمد رسول الله (ص) به همت سازمان قرآن و عترت سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ راه‌اندازی شد.

گروه نوجوانان محمد رسول الله (ص) تشکیل شد/ رونمایی از اولین آثار همزمان با اربعین

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس، گروه مدیحه‌سرایی و هم‌خوانی قرآن نوجوانان محمد رسول الله (ص) به همت سازمان قرآن و عترت سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی گروه نوجوانان در راستای اهداف سازمان قرآن و عترت سپاه تهران

رحیم قربانی رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ و سرپرست گروه محمد رسول الله (ص) در گفت‌وگو با فارس درباره راه‌اندازی گروه نوجوانان گفت: فعالیت در حوزه تواشیح نوجوانان از جمله برنامه‌ها در سازمان قرآن و عترت بسیج است.

 

کار در حوزه نوجوانان و تشکیل گروه از تأکیدات فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) بود

وی ادامه داد: در حوزه مدیحه‌سرایی نوجوانان فعالیت‌ها بسیار کم است و توجه به فعالیت‌های نوجوانان از جمله تأکیدات فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) بود که از جمله این تأکیدات تشکیل این گروه بود.

در حوزه تواشیح نوجوان در کشور بسیار کم‌کار هستیم

قربانی درباره تولید آثار تواشیح با محوریت نوجوانان گفت: اغلب گروه‌های نوجوانان، گروه‌های سرود هستند و اندک گروه‌هایی هم که در حوزه تواشیح کار می‌کنند، با موسیقی اثر تولید می‌کنند، از این رو تصمیم گرفتیم تا گروه بزرگ نوجوانان محمد رسول الله (ص) با همان اهداف و سیاست‌های گروه بزرگ محمد رسول الله (ص) را راه‌اندازی کنیم.

 

تولید آثار در گروه نوجوانان با سیاست‌های گروه بزرگ محمد رسول الله (ص) انجام می‌شود

سرپرست گروه محمد رسول الله (ص) ادامه داد: گروه نوجوان هم آثار را بدون موسیقی و با محوریت آیات قرآن، مدح و ثنای پیامبر (ص) و اهل بیت (ع)، شهدا و آثار انقلابی تولید می‌کند و در واقع سیاست‌گذاری برای این گروه ذیل گروه بزرگ محمد رسول الله (ص) انجام می‌شود.

 

تولید دو اثر با محوریت امام حسین (ع)

وی از تولید اولین آثار در گروه نوجوانان محمد رسول الله (ص) با محوریت امام حسین (ع) خبر داد و گفت: شروع کار رسمی گروه نوجوانان از ماه ربیع‌الاول است، اما از آنجایی که قصد داشتیم فرصت ماه محرم را از دست ندهیم، دو اثر با محوریت امام حسین (ع) تولید شد که این آثار در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) ضبط شدند و تلاش می‌کنیم آثار را برای اربعین منتشر کنیم.

 

 

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول