اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

طاهری: مخالف لغو قانون ساعت رسمی کشور هستیم

نماینده مردم زنجان در مجلس گفت: وجود قانون تغییر ساعت بهتر از نبودنش است.

طاهری: مخالف لغو قانون ساعت رسمی کشور هستیم

مصطفی طاهری نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس اظهار داشت: بنده خیلی موافق تغییر قانون تغییر ساعت رسمی کشور نیستم.

وی افزود: آنهایی که کار کارشناسی کردند نظرشان خلاف نظر ماست البته دو دیدگاه در این خصوص وجود دارد که یکی از آنها معتقدند تحقیق و بررسی کردیم و همه کشورهایی که این قانون را اجرا میکردند پشیمان شدند، به عنوان مثال به ساعت بیولوژیکی بدن و آسیب‌هایی که در این حوزه می‌زند خیلی بیشتر است و حتی خیلی‌ها می‌گویند در صرفه جویی هم تاثیری ندارد.

طاهری ادامه داد: گروهی دیگر میگویند  مباحث صرفه جویی و صرفه اقتصادی با اجرای این طرح وجود دارد و در بسیاری از کشورها متداول است.

این نماینده مجلس در ادامه عنوان کرد: طبق بررسی‌هایی که بنده انجام دادم به این نتیجه رسیدم که فعلا وجود قانون تغییر ساعت بهتر از نبودنش است بنابراین اگر رای گیری باشد بنده هم رای مخالف میدهم و نظر شخصی بنده این است که با این طرح مخالف هستم.

به گزارش فارس،‌ جمعی از مخاطبان سامانه فارس من، با ثبت مطالبه‌ای با عنوان «لزوم ابطال قانون تغییر ساعت رسمی کشور» عنوان کردند که با توجه به عوارض و معایب عدیده تغییر ساعت رسمی کشور در سلامتی مردم و صدمات غیرقابل جبران به سلامتی و آرامش روحی و روانی مردم از جمله سردرد و کسالت و خواب آلودگی و کج خلقی و عصبانیت و کاهش دقت و... به ویژه در صبح‌ها و عدم تأثیر در کاهش مصرف برق که عمده دلایل اسمی طراحان طرح بوده، ضرورت فوری ابطال این قانون می باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول