اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

30 شهریور سخنرانی رئیس جمهور به مناسبت هفته دفاع مقدس/ شهرداری بودجه موزه شهدا را تخصیص دهد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی با اشاره بر اینکه با حضور یک‌هزار و ۱۰۰ نفر در مصلای امام خمینی (ره) به سخنرانی رئیس جمهور گوش فرا خواهیم داد، گفت: این برنامه در ۳۰ شهریور از ساعت ۹ صبح شروع شده و بیانات ریاست جمهوری نیز به صورت مستقیم خواهد بود.

30 شهریور سخنرانی رئیس جمهور به مناسبت هفته دفاع مقدس/ شهرداری بودجه موزه شهدا را تخصیص دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سردار اصغر عباسقلی‌زاده امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس  جلسه با حضور استاندار، فرماندهان نیروهای مسلح برگزار شد که ۴۱ برنامه در این خصوص تصویب شده است.  

وی با بیان اینکه بعد از تصویب برنامه‌ها در استانداری همه برنامه‌ها به سازمان‌ها ابلاغ شده است، افزود: نشست خبری، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان از دیگر برنامه‌هاست.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با اشاره بر اینکه با حضور یک‌هزار و ۱۰۰ نفر در مصلا به سخنرانی رئیس جمهور گوش فرا خواهیم داد، گفت: این برنامه در ۳۰ شهریور از ساعت ۹ صبح شروع شده و بیانات ریاست جمهوری نیز به صورت مستقیم خواهد بود و در نهایت با رژه موتوری به سمت گلزار شهدای وادی رحمت جهت عطرافشانی خاتمه خواهد یافت. 

وی به افتتاح موزه شهدا در هفته دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: این موزه هنوز تکمیل نشده است و امید است شهرداری در این زمینه کمک کرده و بودجه پیش‌بینی شده تخصیص یابد همچنین به خاطر کرونا هیچ مراسمی در این مکان برگزار نخواهد شد ولی نمایشگاه دفاع مقدس با برنامه‌های متنوع در پارک ائل‌گلی برگزار خواهد شد.   

عباسقلی‌زاده یادآور شد: شعار محوری ما مقتدریم برای هفته مقدس انتخاب شده است که به حق شعار مناسب برای وضعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که نمونه بارز آن رژه‌های نیروهای مسلح می‌باشد. 

وی بیان داشت: مشابه برنامه‌های تصویب شده برای هفته دفاع مقدس در تمام شهرستان‌های استان نیز اجرا خواهد شد.  

جانشین فرمانده سپاه عاشورا افزود: برنامه‌های تدوینی دفاع مقدس برای انتقال به نسل آینده پیش‌بینی شده است. 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس متذکر شد: نمایشگاه هفته دفاع مقدس در ائل‌گلی برگزار خواهد شد که هر شب با حضور یک یادگار دفاع مقدس خواهد بود. 

وی خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری، ورزشی، جشنواره فضای مجازی، شب‌های شعر، انتخاب و تجلیل از برترین‌های دفاع مقدس در همه حوزه‌ها از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده می‌باشد. 

عباسقلی‌زاده ادامه داد: حدود ۳۵جلد کتاب آماده برای چاپ هستند و مصاحبه و تاریخ شفاهی رزمندگان، خاطره یک دقیقه‌ای، کتاب‌های صوتی، موشن‌گرافی از جمله کارهایی است که در این مجموعه انجام گرفته است.

انتهای پیام/۶۰۰۲۷/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول