اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اورژانس شهرک صنعتی اشراق به زودی افتتاح می‌شود/ ادامه واکسیناسیون کارگران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان به بهره‌برداری از مراکز اورژانس شهرک صنعتی اشراق طی 20 روز آینده خبر داد و گفت: این مرکز با هزینه 700 میلیون تومانی آماده افتتاح برای منطقه است.

اورژانس شهرک صنعتی اشراق به زودی افتتاح می‌شود/ ادامه واکسیناسیون کارگران

محسن عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه در گذشته شهرک صنعتی اشراق اورژانس نداشته است، اظهار کرد: به دلیل حوادثی که سال‌گذشته در این شهرک روی داد، مدیریت مجموعه پیگیر راه‌اندازی اورژانس در این شهرک شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با بیان اینکه هزینه‌ای بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان برای استقرار مرکز اورژانس در شهرک صنعتی اشراق انجام شده که تا ۲۰ روز آینده به بهره‌برداری خواهد رسید، تصریح کرد: این اورژانس فقط مختص شهرک نیست و همه ساکنان منطقه می‌توانند از امکان فراهم شده استفاده کند.

وی با ابراز امیدواری بر اینکه هیچ حادثه‌ای روی ندهد، افزود: ولی حوادث روی داده نشان داده که وقوع برخی از حوادث خارج از اراده انسان است، به همین دلیل باید برای این موارد چاره‌اندیشی کرد تا در کمتر‌ین زمان ممکن به حادثه‌دیدگان امدادرسانی شود.

عباسی از وقوع چندین حادثه طی سال‌گذشته در شهرک صنعتی اشراق اشاره و تصریح کرد: متاسفانه در این حوادث دو خانم شاغل در یک واحد تولیدی جان خود را از دست دادند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان عنوان انتخاب شده برای اورژانس پیش‌بینی شده در شهرک صنعتی اشراق را مرکز اورژانس ۱۰ اشراق عنوان کرد و گفت: این شهرک ۷۵۶ قرارداد و ۵۳۶ واحد صنعتی مستقر دارد که اشتغال ۴ هزار کارگر در این شهرک فراهم شده است.

وی از آغاز واکسیناسیون شاغلان در واحدهای تولیدی شهرک اشراق خبر داد و افزود: واکسیناسیون از حدود یک هفته گذشته آغاز شده و روزانه حدود ۱۰۰ تا ۲۵۰ نفر واکسینه می‌شوند، هر چند واکسیناسیون کارگران در همه شهرک‌های فعال استان در حال انجام است.

عباسی از وجود ۲۱ ناحیه و شهرک صنعتی در استان زنجان اشاره و تصریح کرد: ۱۶ مورد از این شهرک‌ها و نوحی فعال هستند که اشغال ۲۱ هزار نفری دارند.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول