اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

آخرین آمار کرونا در البرز/ لزوم رعایت جدی پروتکل ها

در شبانه روز گذشته ۱۸ بیمار کرونایی در البرز جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در این استان به پنج هزار و ۸۶۹ نفر رسیده است.

آخرین آمار کرونا در البرز/ لزوم رعایت جدی پروتکل ها

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمد فتحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز در رابطه با آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در این استان در جمع خبرنگاران گفت: در شبانه روز گذشته ۱۸ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به پنج هزار و ۸۶۹ نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه از دیروز تا امروز ۲۸ شهریور ۹۴ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شدند، افزود: مجموع کل موارد بستری شامل (قطعی، محتمل و مشکوک)، از ابتدای شیوع کرونا تا امروز در استان البرز ۶۹ هزار و ۲۵۷ نفر می باشد.

فتحی با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد هزار و ۱۷ نفر شامل موارد (قطعی، محتمل و مشکوک)، در مراکز درمانی بستری هستند اضافه کرد: از این تعداد ، ابتلای ۵۰۷ نفر به بیماری کووید ۱۹، تا این تاریخ قطعی شده است و از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۶۲ هزار و ۳۶۰ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

وی با بیان اینکه مردم بعد از تغییر رنگ‌های شهرستان‌ها در رعایت نکات بهداشتی و پروتکل‌های تعریف شده کوتاهی نکنند گفت: رعایت فاصله گذاری اجتماعی  و استفاده از ماسک باید همچنان مورد توجه جدی همه مردم باشد.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول