اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

تلاش سودجویان برای تعطیل کردن ورزش در غلاف کرونا/ بوکس کردستان برترین هیات کشور شد

رئیس هیات بوکس کردستان گفت: کرونا جدا از خساراتی که به بار آورد تبدیل به ابزاری شد تا عده‌ای سودجو برای کندکردن حرکت ورزش از آن استفاده کنند.

تلاش سودجویان برای تعطیل کردن ورزش در غلاف کرونا/ بوکس کردستان برترین هیات کشور شد

مهدی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: کرونا ضربه خود را به ورزش زد اما آسیب جدی‌تر را کسانی که پشت قضایا بودند که با استفاده از ابزار کرونا به ورزش وارد کردند. 

وی افزود: افرادی با استفاده از کرونا تلاش کردند فعالیت‌های هیات بوکس را تعطیل کنند تا قهرمانان ما روند رو به رشدی که در استان و ایران زبانزد شده است را از دست دهند. 

ابراهیمی با اشاره به خسارات کرونا گفت: خسارت در ورزش جبران‌پذیر نیست، بوکس ورزش تفریحی نیست بلکه ورزشی برای قهرمانی‌ست و هر قهرمان زمانی برای به‌دست آوردن مدال دارد. 

به گفته وی، زمان‌های سنی و رده‌ای قابل برگشت نیستند و بسیاری از قهرمانان ما بدون مدال رده‌های سنی را بالا رفتند زیرا مسابقات کشوری به‌دلیل عدم مجوز به فدراسیون برگزار نشد ودر این رابطه فقط اعزام‌های آسیایی و جهانی برگزار شد. 

ابراهیمی گفت: در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰بنده بعنوان مربی تیم ملی ایران و در کاروان اعزامی ۷نفره به مسابقات جهانی جوانان در لهستان اعزام شدیم اما نتوانستیم تابوی عدم کسب مدال در بوکس را بشکنیم و بوکس ایران همچنان بدون مدال جهانی ماند. 

وی ادامه داد: در شهریورماه هم بالاترین نفرات اعزامی از ایران به مسابقات آسیایی نوجوانان و جوانان را از کردستان داشتیم که آقایان میلاد فلاحی، آرمین رستمی و آریان ساعدپناه به امارات اعزام شدند که در نهایت به یک مدال برنز بسنده شد. 

ابراهیمی خاطرنشان کرد: هیات بوکس کردستان در رتبه‌بندی فدراسیون رتبه اول را در تمام آیتم‌ها با جمع بالاترین امتیاز در کشور کسب کرد. 

وی با اشاره به مشکلات و دغدغه‌های هیات بوکس کردستان گفت: دغدغه ما متاسفانه سنگ‌اندازی و مشکلاتی است که توسط بعضی افراد و ادارات ایجاد می‌شود.

ابراهیمی افزود: برنامه‌های هیات بوکس را در مجمع انتخاباتی تیر ۹۹ به سه دوره کوتاه‌مدت، میان مدت و بلندمدت تقسیم کردیم که در دوره کوتاه مدت، طی ۱۴ ماه با وجود سنگ‌اندازی‌های استانی در لیگ برتر کشور در قالب تیم صبا نور رتبه چهارم را کسب کردیم. 

به گفته وی، در کاروان ۷نفره ایران به مسابقات جهانی ۲ نفر از کردستان اعزام شدند که نماینده ۹ استان در مناطق غربی ایران بودیم و در مسابقات آسیایی۳ نفر اعزام کردیم و با حمایت مدیرکل ورزش و جوانان استان هیات کردستان صاحب ۴خانه بوکس جدید شد. 

ابراهیمی ادامه داد: اولین خانه بوکس روستایی در ایران را استارت زدیم و این زمینه‌ای برای رشد و تقویت ورزش بوکس در کردستان خواهد بود و برنامه‌ریزی و حضور هیات بوکس کردستان در المپیک ۲۰۲۴پاریس است. 

انتهای پیام ۲۳۳۰/۸۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول