اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

عزت امروز ارتش حاصل جان‌فشانی پیشکسوتان است

رئیس کانون بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه نیروی دریایی با اعزام ناوگروه ۷۵ ثابت کرد که هنوز روحیه ایثار و شهادت در کشور وجود دارد، گفت: عزت امروز ارتش حاصل جان‌فشانی پیشکسوتان است و بدون دلاوری آن‌ها این موفقیت‌ها به دست نمی‌آمد.

عزت امروز ارتش حاصل جان‌فشانی پیشکسوتان است

به خبرگزاری فارس از رشت، امیر سرتیپ علی محبی راد پیش‌از‌ظهر امروز در همایش بزرگ اعضای کانون بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی استان گیلان با بیان اینکه نیروی دریایی با اعزام ناوگروه ۷۵ ثابت کرد که هنوز روحیه ایثار و شهادت در کشور وجود دارد، اظهار کرد: عزت امروز ارتش حاصل جان‌فشانی پیشکسوتان است و بدون دلاوری آن‌ها این موفقیت‌ها به دست نمی‌آمد.

وی با اشاره به موفقیت‌های ناوگروه ۷۵ پیشکسوتان  بیان کرد: ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش حاصل تلاش ۱۸ ساله است که ۱۸ سال قبل کارش را آغاز کرد و امروز باعث تعجب دنیا شد.

رئیس کانون بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه پیشکسوتان ارتش هرچه داشتند تقدیم انقلاب کردند، گفت: سیاسی بازی باعث نارضایتی پیشکسوتان ارتش شده است که باید مسؤولان به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند.

محبی راد با اشاره به اینکه حقوق دریافتی پیشکسوتان ارتش در شأن آن‌ها نیست، افزود: پیشکسوتان ارتش عاشقان انقلاب هستند که برای این کشور با تمام وجود جان‌فشانی کردند.

رئیس کانون بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه اعضای کانون بازنشستگان به‌عنوان یک سرباز ارتش همواره آماده جان‌فشانی هستند، تصریح کرد: بازنشستگان نیروهای مسلح ذخیره‌های ارزشمند انقلاب هستند، برای اصلاح وضعیت بازنشستگان باید خودمان تلاش کنیم و جوانان باید در این زمینه ورود کنند.

وی با اشاره به اینکه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان نیروی ارتش جمهوری اسلامی باید دائمی باشد، گفت: در سال ۹۸ به مقام معظم رهبری نامه نوشتم و ایشان در این زمینه ورود کردند تا مشکلات بازنشستگان ارتش برطرف شود.

احداث مراکز کانون بازنشستگان در تمامی شهرستان‌ها

رئیس کانون بازنشستگان ارتش در استان گیلان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه نیروهای بازنشسته ارتش رشادت‌های جانانه‌ای در دوران انقلاب داشتند، اظهار کرد: نیروهای بازنشسته ارتش در دوران خدمت خود خالصانه و عاشقانه از انقلاب دفاع کردند.

حبیب‌علی شعبانی با اشاره به احداث ساختمان کانون بازنشستگان گیلان در شرق گیلان، افزود: ساختمان و مهمان‌سرای کانون بازنشستگان در رودسر کلنگ زنی شد و تا ۱۸ ماه آینده افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس، هفته، افتخارآفرینی تمامی نیروهای مسلح است، تصریح کرد: هفته دفاع مقدس سالگرد رشادت‌ انسان‌هایی است که عاشقانه برای دفاع از مرزوبوم به دل خطر زدند و با تمام وجود در مقابل دشمنان تا بن دندان مسلح ایستادند تا حتی یک وجب از این خاک ارزشمند به دست دشمنان نیفتد.

رئیس کانون بازنشستگان ارتش در استان گیلان با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر قدم‌هایی بزرگی برای کانون بازنشستگان استان برداشته‌شده است، گفت: درصدد احداث مراکز کانون بازنشستگان در تمامی شهرستان‌های استان هستیم.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول