اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

با کدپرداز کمتر بپرداز

پیشرفت فناوری و توسعه دانش همواره با هدف ساده‌سازی زندگی بشر، ارائه راه‌کارهای نوین و حذف موارد غیر ضروری از حیات روزمره او شکل گرفته است. در این میان، پول نقد یکی از دست‌وپاگیرترین کالاهایی به حساب می‌آید که کارشناسان مدت‌ها است برای حذف آن از چرخه زندگی روزانه تلاش می‌کنند.

با کدپرداز کمتر بپرداز

اکنون سوال اصلی این است که با کنار گذاشتن پول نقد و اجتناب از به همراه داشتن آن چگونه می‌توان هزینه‌های مکرری نظیر کرایه تاکسی را پرداخت کرد؟ در این مطلب قصد داریم علاوه بر معرفی روش پرداخت با کدپرداز تاپ، شما را با کمپین تاکسیرانی این مجموعه و مزایای شرکت در آن آشنا کنیم.

سرویس پرداخت با کدپرداز تاپ چیست؟

پرداخت با کدپرداز تاپ یکی از تازه‌ترین سرویس‌های اپلیکیشن تاپ است. با کمک این خدمات جدید کاربران بدون برقراری کوچک‌ترین تماسی با محیط پیرامون خود و بدون بهره‌گیری از کارت‌های بانکی یا استفاده مستقیم از پول نقد به سادگی می‌توانند هزینه‌های ریز و درشت خود را پرداخت کنند. انجام این کار با اتصال به اینترنت و نصب اپلیکیشن تاپ از طریق تلفن همراه امکان‌پذیر است.

روش پرداخت با کدپرداز تاپ

پرداخت با کدپرداز تاپ بهترین و کاربردی‌ترین روش نوینی است که به تسویه کرایه تاکسی در شهرهای بزرگی نظیر تهران، مشهد و بسیاری دیگر از شهرها کمک می‌کند. برای انجام این کار کافی است تلفن همراه خود را در دست گرفته و از نصب اپلیکیشن و اتصال به اینترنت اطمینان یابید.

سپس، با استفاده از دوربین گوشی خود به راحتی می‌توانید QR کد تاکسی مورد نظر را اسکن کرده و در کسری از ثانیه پرداخت خود را نهایی کنید. برای تسریع روند پرداخت، پیشنهاد می‌کنیم حتما تاپ کیف خود را فعال و شارژ کنید. به‌طور خلاصه، روش پرداخت کرایه تاکسی با کدپرداز تاپ از این قرار است:

نصب اپلیکیشن تاپ و ورود به آن
مراجعه به نوار پایین صفحه و انتخاب کدپرداز
اسکن کد
پرداخت صورت‌حساب

مزایای استفاده از سرویس کدپرداز تاپ

موارد زیر از مهم‌ترین مزایای استفاده از سرویس کدپرداز تاپ به حساب می‌آیند:

صرفه‌جویی در وقت
عدم نیاز به همراه داشتن پول نقد
ایجاد شرایطی امن و راحت برای پرداخت هزینه‌های روزمره
عدم نیاز به برقراری تماس فیزیکی با محیط پیرامون
عدم نیاز به لمس هرگونه وسیله‌ای غیر از تلفن همراه
تسریع روند پرداخت در مقایسه با استفاده از کارت‌ها یا اپلیکیشن‌های بانکی
ایجاد شرایط مناسب برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی خصوصا در مواقع شیوع بیماری‌های واگیرداری نظیر کرونا
حفاظت از سلامت جسمانی و امنیت مالی

معرفی کمپین تاکسیرانی پرداخت با کدپرداز تاپ

کمپین تاکسیرانی پرداخت با کدپرداز تاپ با هدف آشنایی هر چه بیش‌تر کاربران با امکان پرداخت کرایه تاکسی از طریق اپلکیشن تاپ راه‌اندازی شده است. این کمپین به مدت یک ماه از تاریخ 20 شهریور ماه 1400 تا 20 مهر ماه 1400 در جریان خواهد بود.

برقراری این رویداد علاوه بر ترویج استفاده از اپلیکیشن‌های همراه به ارتقاء فرهنگ عمومی جامعه نیز کمک می‌کند. حذف تبادلات نقدی، جلوگیری از شیوع بیماری‌های مسری و کاهش آسیب‌های روانی و اجتماعی ناشی از قرار گرفتن در معرض سرقت پول نقد از مهم‌ترین اهداف این کمپین به حساب می‌آید.

مزایای شرکت در کمپین تاکسیرانی تاپ

علاوه بر موارد یاد شده، از مهم‌ترین مزایای شرکت در کمپین تاکسیرانی تاپ می‌توان موارد زیر را برشمرد:

دریافت هدایای نقدی آنی نظیر برگشت بخشی از وجه پرداختی
افزایش مبلغ شارژ تاپ کیف تا سقف 30 هزار ریال به شرط فعال و شارژ کردن تاپ کیف در مدت کمپین
بهره‌مندی از مزایای ویژه کدپرداز در فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه
امکان شرکت در قرعه‌کشی ویژه این سرویس برای دریافت یک دستگاه تلفن همراه هوشمند

تاپ کیف چیست؟

تاپ کیف در واقع، کیف پول اپلیکیشن تاپ است که نسخه دیجیتالی کارت بانکی کاربران این اپلیکیشن به حساب می‌آید. با فعال کردن و شارژ این کیف پول دیجیتالی شما به سادگی می‌توانید پرداختی امن، راحت و سریع را تجربه کنید. استفاده از این کیف پول در کلیه مراکز خرید، عوارضی‌ها و بسیاری از تاکسی‌های فعال در شهرهای بزرگی نظیر تهران و مشهد امکان‌پذیر است.

سرعت و راحتی بیش‌تر از مهم‌ترین وجه تمایزهای استفاده از تاپ کیف در مقایسه با کارت‌ها و اپلیکیشن‌های بانکی به حساب می‌آید. برای اطمینان بیش‌تر از بهره‌مندی از مزایای کمپین تاکسیرانی تاپ لازم است با روش فعال کردن و شارژ تاپ کیف آشنایی یابید.

روش فعال کردن و شارژ تاپ کیف

روش فعال کردن و شارژ تاپ کیف عبارت است از:

نصب اپلیکیشن تاپ
ورود به کیف پول اپلیکیشن
وارد کردن شماره تلفن همراه و کد ملی صاحب خط
مشاهده خدمات تاپ کیف
افزایش و شارژ موجودی تاپ کیف به میزان دلخواه

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول