اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

فعالیت‌های فرهنگی همانند آب حیات است

استاندار خراسان‌جنوبی داشتن نشاط اجتماعی و انگیزه را لازمه توسعه و پیشرفت در جامعه دانست و گفت: فعالیت‌های فرهنگی همانند آب حیات است و اگر جامعه‌ای از اینگونه اقدامات خالی شود گرفتار آفت می‌شود.

فعالیت‌های فرهنگی همانند آب حیات است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حمید ملانوری ظهر امروز در مراسم تجلیل از برگزیدگان  مسابقات نقاشی با موضوع  عفاف و حجاب، اظهار داشت:  آنچه می‌تواند باعث پیشبرد کارها در جامعه شود این است که نیروی انسانی با انگیزه و بانشاط باشند.

وی با بیان اینکه ایجاد محیطی شاداب و بانشاط، توان و انرژی نیروی انسانی را برای انجام امورات محوله دوچندان می‌کند، بیان داشت: کسی که به جهت نداشتن انگیزه و روحیه کاری تلاش نمی‌کند به زندگی امیدوار نیست و نداشتن امید نیز نتیجه‌ای جز رخوت و رکود ندارد.

استاندار خراسان‌جنوبی متذکر شد: در یک مجموعه اداری آنچه بیش از امکانات و تجهیزات در پیشبرد امور مؤثر است وجود نیروی انسانی خلاق، توانمند و باانگیزه است.

ملانوری تأکید کرد: نیروی انسانی علاقه‌مند است که می‌تواند کارها را به خوبی و با موفقیت پیش ببرد و گرنه ساختمان و تجهیزات علی‌رغم اهمیتی که دارند در این زمینه خیلی مؤثر نیستند.

وی در بخش دیگری از سخنانش بهره‌وری و نتیجه مطلوب در کارها را حاصل تربیت خوب عنوان کرد و گفت: تمام فعالیت‌های حوزه اجتماعی و فرهنگی، نیاز به تقویت و پرورش دارد.

استاندار خراسان‌جنوبی ادامه داد: متولیان حوزه فرهنگ که تک تک افراد جامعه هستند باید در این موضوع مداخله کنند که جامعه مسیر درستی طی کند و ناهنجاری رقم نخورد.

ملانوری با تأکید بر اینکه بر همه ماست که در قالب فرایض دینی، شایستگی‌ها را ترویج کرده و اقدامات ناشایست را از جامعه بزداییم، خاطرنشان کرد: توجه به عفاف و حجاب که یکی از هنجارهای جامعه است شخصیت و جایگاه فرد را در جامعه شکل می‌دهد.

وی فعالیت‌های فرهنگی را همانند آب حیات دانست و متذکر شد: اگر جامعه‌ای از اینگونه اقدامات خالی شود گرفتار آفت می‌شود.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول