اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

حضور نیروهای نظامی قرقیزستان در رزمایش «غرب -2021» روسیه

رزمایش استراتژیک مشترک غرب -2021 در زمین آموزشی «مولینو» در منطقه «نیژنی نووگورود» فدراسیون روسیه به پایان رسید.

حضور نیروهای نظامی قرقیزستان در رزمایش «غرب -2021» روسیه

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس، رزمایش استراتژیک مشترک غرب -2021 در زمین آموزشی «مولینو» در منطقه «نیژنی نووگورود» فدراسیون روسیه به پایان رسید.

هدف از این رزمایش آموزش اقدامات مشترک نیروهای مسلح دو کشور به منظور تامین امنیت نظامی است.

این رزمایش با حضور نیروهای واحدهای نظامی و بخش‌های منطقه نظامی غربی نیروهای مسلح روسیه، نمایندگان ستاد رهبری و پرسنل نیروهای نظامی نیروهای مسلح ارمنستان، بلاروس، هند، قزاقستان، قرقیزستان و مغولستان و نماینده هیئت نظامی سریلانکا انجام شد.

از نیروهای مسلح قرقیزستان، بیش از 50 سرباز یگان ویژه با نام «پلنگ» از گارد ملی نیروهای مسلح شرکت کردند که نتایج عالی را نشان و سطح بالایی از آموزش رزمی را در مانورها انجام دادند.

از گروه ائتلاف در این رزمایش حدود  200 هزار نفر، حدود 80 هواپیما و هلیکوپتر، حدود 760 واحد تجهیزات نظامی و 15 کشتی شرکت کردند.

در این رزمایش تشکیلات نظامی تهاجمی به طور فرضی دفع شد و در تمرینات مانور دفاعی نیز انجام شد و گروه اجباری دشمن را که وارد شده بودند، شکست دادند.

«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور فدراسیون روسیه عملکرد شرکت کنندگان  را در زمین تمرین «مولینو» تماشا کرد و با توجه به نتایج تمرینات « Zapad-2021» به برجسته ترین سربازان نیروهای نظامی گروه ائتلاف نیروها پاداش‌های وزارتخانه وزارت دفاع فدراسیون روسیه اهدا شد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول