اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

دستگاه های مالیاتی مراقب باشند فشار به اصناف نیاید

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت فعلی اصناف ناشی از تعطیلی های کرونایی و رکود در بازار گفت: دستگاه های مالیاتی فشار به اصناف نیاورند.

دستگاه های مالیاتی مراقب باشند فشار به اصناف نیاید

به گزارش خبرنگار فارس از یزد، محمدصالح جوکار عصر امروز در نشست بررسی مشکلات بازار قدیم یزد که با حضور مدیران دستگاه‌های مربوطه از جمله شهرداری، دستگاه‌های مالیاتی، میراث فرهنگی برگزار شد با اشاره به اینکه یکی از مباحث مطرح شده از سوی بازاریان مربوط به مشکلات در حوزه مالیات است اظهار داشت: در صورتی که ما صندوق‌های مکانیزه را در اصناف داشتیم بسیاری از مشکلات برطرف می‌شد.

وی با بیان اینکه قانون مربوط به این حوزه چندین سال است به تصویب رسیده ولی اجرایی نشده عنوان کرد: در بسیاری از کشورهای پیشرفته تمام مسائل مالی کاملا شفاف است و به همین دلیل مشکلی در حوزه مالیات ندارند.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این بخش باید راهکاری در مورد ماده ۱۸۱ ارائه شود تا مشکلی برای صنوف و اشخاص پیش نیاید و در عین حال مسائل مربوطه برطرف شود.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی از دستگاه مالیاتی خواست در اجرای قوانین به گونه‌ای عمل کند که به اصناف فشار نابجا وارد نشود.

جوکار ادامه داد: در ارتباط با مشکلاتی که پارکینگ نزدیک این بازار در حوزه میراث فرهنگی و شهرداری دارد، دستگاه‌های مربوطه در زمان یک هفته بررسی لازم را انجام داده و اقدام به اعلام نظر برای تصمیم‌گیری نهایی انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به قرار گرفتن این بازار در بافت تاریخی یزد باید هم به گونه‌ای عمل کنیم که مشکلی در حوزه قوانین میراث فرهنگی و گردشگری پیش نیاید و هم برای بازاریان و ساکنان منطقه هم سنگ‌اندازی صورت نگیرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد خواستار ارسال صورت جلسه نشست توسط فرمانداری به تمامی دستگاه‌های مربوطه و اهتمام ویژه دستگاه‌ها به اجرای دقیق مصوبات شد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول