اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

کرونا جان 493 بنابی را گرفت / 2500 دانش آموز بنابی تبلت ندارند

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بناب از فوت ۴۹۳ نفر از ابتدای شیوع ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.

کرونا جان 493 بنابی را گرفت / 2500 دانش آموز بنابی تبلت ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حسین غلامی امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش بناب  اظهار داشت:  تاکنون بیش از ۸۵ هزار دز واکسن کرونا در سطح شهرستان بناب تزریق شده است.

وی افزود: از این تعداد ۵۸ هزار نفر دز اول و بالای ۲۷ هزار نفر جمعیت بالای ۱۸ سال شهرستان بناب دز دوم واکسن را دریافت کرده اند.

غلامی از فوت ۴۹۳ نفر از شهروندان بنابی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در این شهرستان خبرداد و گفت: طی یک ماه گذشته ۳۶ نفر با پی سی آر مثبت و کرونای قطعی در این شهرستان فوت کرده اند.

رئیس مرکز بهداشت بناب تصریح کرد: طبق دستور ستاد مقابله با کرونای کشور در شهرهای قرمز و نارنجی آموزش بصورت حضوری نخواهیم داشت.

 

۱۳۰ نفر از فرهنگیان بناب بازنشسته می شوند

مدیر آموزش و پرورش بناب گفت: تربیت دانش آموزان یکی از مهم ترین اهداف هر نظام و دولت است که آموزش و پرورش به عنوان اصلی ترین و بزرگ ترین نهاد دولتی این وظیفه خطیر را بر عهده دارد.

حسین پارسامهر در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان بناب با بیان اینکه سال تحصیلی جدید از 3 مهرماه آغاز خواهد شد؛ افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا مهرماه کلاس ها بصورت غیرحضوری خواهد بود اما در آبان ماه به تدریج و بصورت گروهی آموزش در مدارس بصورت حضوری خواهد بود.

وی با اشاره به کمبود شدید نیروی انسانی در آموزش و پرورش بناب تصریح کرد: امسال ۱۳۰ نفر از فرهنگیان بناب بازنشسته می شوند، از این رو دولت بایستی در خصوص تأمین نیروی مورد نیاز مدارس چاره اساسی بیندیشد.

مدیر آموزش و پرورش بناب با بیان اینکه ۱۰ درصد مدارس شهرستان بناب نیاز به بازسازی دارند؛ گفت: ۲۳ پروژه عمرانی در سطح شهرستان در حال اجراست که ۸ پروژه بصورت مشارکتی و ۶ مدرسه بصورت دولتی در حال احداث هستند.

پارسامهر یکی از مشکلات آموزش غیرحضوری را مجهز نبودن بیش از دو هزار و ۵۰۰ دانش آموز بنابی به تبلت و گوشی هوشمند عنوان کرد و گفت: علیرغم اینکه در شهری هستیم که به عنوان قطب اقتصادی منطقه شناخته می شود تعدادی از دانش آموزان آن همچنان فاقد تبلت و گوشی هوشمند هستند.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات ناشی از تعطیلی آموزشگاه های آزاد خواستار عنایت و توجه مسئولان برای ادامه بازگشایی و فعالیت آموزشگاه های علمی آزاد با رعایت پروتکل های بهداشتی شد.

انتهای پیام/60004

 

 

 

رئیس مرکز بهداشت بناب اعلام کرد:

 

 

 

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول