اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

روایت اسیر فلسطینی درباره فرار از دست صهیونیست‌ها پس از عملیات جلبوع

اسیر فلسطینی که بامداد روز یکشنبه به همراه دیگر اسیر فلسطینی عملیات تونل آزادی در جنین بازداشت شدند می گوید که پس از آزادی از جلبوع در شمال فلسطین اشغالی در حین رسیدن به جنین دو بار مورد حمله نظامیان صهیونیست قرار گرفته بود.

روایت اسیر فلسطینی  درباره فرار از دست  صهیونیست‌ها پس از عملیات جلبوع

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «ایهم کممجی» اسیر فلسطینی که بامداد روز یکشنبه به همراه دیگر اسیر فلسطینی عملیات تونل آزادی از جلبوع، توسط نظامیان صهیونیست  از منزلی در اردوگاه جنین مجددا بازداشت شدند، جزئیاتی از وضعیت خود پس از عملیات تونل آزادی خبر داد.

«منذر ابواحمد» وکیل کممجی که با این اسیر فلسطینی در مرکز بازجویی ملاقات کرده است می‌گوید،کممجی گفته که در حین تعقیب و گریز در سرزمین‌های فلسطینی ۴۸، یکی از نظامیان اسرائیلی بالای سر او ایستاده و وسایلش را مصادره کرد، اما متوجه نشد که او یکی از اسرای عملیات جلبوع است.

او با تایید اینکه کممجی پس از آزادی از زندان جلبوع و در حین رسیدن به جنین دو بار در معرض سوء قصد توسط نظامیان اسرائیلی قرار گرفته بود، گفت: این اسیر فلسطینی دو روز پس از آزادی در منطقه مرج بن عامر به دست نظامیان اسرائیلی به سمتش تیراندازی شده بود.

ابواحمد می‌گوید که کممجی و «مناضل نفیعات» دیگر اسیر فلسطینی در حین بازداشت و پس از آن در جریان بازجویی مورد  ضرب و جرح و شکنجه قرار گرفتند و کممجی در حال حاضر از درد شدید در ناحیه قفسه سینه رنج می‌برد و به  درخواست او برای معاینه توسط پزشک اهمیتی داده نشده است.

ابواحمد می‌گوید که کممجی آرزو داشت به دیدار قبر مادرش در جنین برود، اما این آرزویش برآورده نشد.

ایهم کممجی و مناضل نفیعات عصر روز یکشنبه در دادگاه رژیم صهیونیستی حاضر شدند و دادگاه برای مدت دو هفته بازداشت آنها را تمدید کرد.

وکیل کممجی تاکید دارد که طولانی شدن دوره بازداشت اسرای فلسطینی بیم شکنجه شدیدتر آنها تحت بازجویی را بیش‌تر کرده است.

در ادامه تصویر مناضل رفیعات در دادگاه را هم مشاهده می‌کنید:

رسانه‌های رژیم صهیونیستی هم ویدئو جدیدی از لحظه بازداشت این دو اسیر فلسطینی را منتشر کردند:

 

شبکه‌های اجتماعی هم تصاویر جوان فلسطینی را که کممجی و نفیعات را یک هفته در خانه خود مخفی کرده بود، منتشر کردند که او هم توسط نظامیان صهیونیست بازداشت شده است.

او «عبدالرحمن ابوجعفر»، ۲۹ ساله و برادر یکی از فرماندهان کتائب شهدائ الاقصی وابسته به جنبش فتح است.

رسانه‌های فلسطینی می‌گویند عبدالرحمن از یک خانواده مبارزه فلسطینی است و تازه دامادی است که مراسم عروسی خود را اول سپتامبر برگزار کرده بود و تصویر او را در ادامه مشاهده می‌کنید:

 

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول