اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

همکاری 1000 بسیجی با کادر درمان برای واکسیناسیون عمومی / واکسینه شدن 60 درصد جمعیت هدف علیه کرونا

فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان شرقی از همکاری بیش از یک هزار بسیجی با کادر درمان برای واکسیناسیون عمومی در استان خبر داد.

همکاری 1000 بسیجی با کادر درمان برای واکسیناسیون عمومی /  واکسینه شدن 60 درصد جمعیت هدف علیه کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، سردار عابدین خرم در جمع مسئولان، رزمندگان و بسیجیان شهرستان بناب با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار کرد: آن چیزی که در هر کشوری باید به آن توجه بسیاری شود، مشارکت مردم در امورات است.

وی مشارکت مردم در امور را گره گشای همه مشکلات عنوان کرد و افزود: در هر مقطعی که مردم را در امور مشارکت دادیم توانستیم به خوبی از آن مشکلات سرافرازانه عبور کنیم.

فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان شرقی با اشاره به توزیع هزاران بسته کمک های مؤمنانه از زمان شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: بسیجیان و سایر اقشار مختلف جامعه در این ایام به کمک نیازمندان شتافتند که به نوبه خود کار بسیار ارزشمندی است.

سردار خرم یکی دیگر از مهم ترین اقدامات بسیج در زمان شیوع ویروس کرونا را توزیع ماسک، مواد ضدعفونی کننده و سایر ملزومات دیگر عنوان کرد و گفت: در حال حاضر بیش از یک هزار بسیجی در سطح استان آذربایجان شرقی در کنار کادر درمان در حال کمک به انجام واکسیناسیون هستند و خوشبختانه تا الان بیش از 60 درصد افراد بالای 18 سال استان واکسینه شده اند.

وی همچنین با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند«جنگ جنگ است، تنها عرصه آن تغییر یافته است» ؛ گفت: جنگ امروز در عرصه کروناست و امروز هم عرصه هنرنمایی تربیت یافتگان فرهنگ متعالی دفاع مقدس است که در لباس درمان به مردم خدمت می کنند.

سردار عابدین خرم خاطرنشان کرد: امروز با وجود کشمکش ها و ناآرامی های منطقه کشور سربلندمان در امنیت کامل به سر می برد و این امنیت ثمره مجاهدت دلیرمردانی است که زیر پرچم اباعبدالله الحسین(ع) بر دشمن چیره شدند و یادگارانی چون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را به این مرز و بوم تقدیم کردند.

در ادامه حضور سردار خرم در شهرستان بناب فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان شرقی به همراه فرماندار شهرستان و فرمانده سپاه ناحیه بناب با حضور در منزل شهید محمد سبزی با مادر مکرمه این شهید سرافراز دیدار کردند.

سردار خرم در این دیدار ضمن دلجویی از مادر شهید، خود و تمام مردم ایران را مدیون و وامدار خانواده های شهدا دانست و از خداوند ادامه راه این شهدا را مسألت کرد.

محمد سبزی جانشین فرمانده گردان امام حسین(ع) بود که پس از 60 ماه حضور در جبهه در حالی که هنوز از جراحات عملیات بدر رنج می برد، در 7 اردیبهشت سال 1365 در عملیات والفجر هشت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پس از شهادت وی امین شریعتی فرمانده لشکر 31 عاشورا در یک سخنرانی در باره این شهید بزرگوار گفت: «من بسیار متعجبم که قلب نترس و روح شجاع چگونه در این بدن نحیف و کوچک سبزی جای می گرفت!»

انتهای پیام/60004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول