اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

روزانه 600 بوشهری توسط بسیج واکسینه می‌شوند/ واکنش به گزینه‌های استانداری بوشهر

فرمانده سپاه استان بوشهر گفت: در حوزه سلامت دو ایستگاه واکسیناسیون که روزانه ۶۰۰ نفر را واکسینه می‌کند و یک ایستگاه سرم تراپی توسط بسیج جامعه پزشکی همراه با حضور پزشکان در سراسر استان ساماندهی شده است.

روزانه 600 بوشهری توسط بسیج واکسینه می‌شوند/ واکنش به گزینه‌های استانداری بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سردار علی رزمجو  امروز در نشست خبری بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: تعداد ۸۵۸ برنامه در سراسر استان بوشهر توسط نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت با شعار محوری ما مقتدریم برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس در استان ابراز کرد: ملاقات فرماندهان نیروهای مسلح استان با نماینده ولی فقیه در بوشهر، مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، مراسم کلنگ‌زنی ساختمان حوزه‌های مقاومت، مراسم غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری جشنواره ابوذر، انتخاب سرباز نمونه، و مراسم تجلیل از کادر درمان بخشی از برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ادامه داد: یکی از برکات دفاع مقدس و بعد از آن در چهار دهه تقویت اعتماد به نفس و خودباوری بود.

وی عنوان کرد: ما در کوران جنگ این باور را داشته‌ایم که با تکیه بر توانمندی‌های خود، نیروی انسانی در سنین مختلف اما خداجو از کشور دفاع کنیم.

سردار رزمجو رشد باورهای دینی را یکی دیگر از برکات دوران دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: تأثیر خودباوری بعد از دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فناوری‌های نوین در مراکز تولیدی نمودار فزاینده‌ای را ترسیم می‌کند.

فرمانده سپاه استان بوشهر با بیان اینکه سپاه در بخش سلامت کارنامه بسیار خوبی را از خود به یادگار گذاشت افزود: در حوزه سلامت دو ایستگاه واکسیناسیون که روزانه ۶۰۰ نفر را واکسینه می‌کند و یک ایستگاه سرم تراپی توسط بسیج جامعه پزشکی همراه با حضور پزشکان در سراسر استان ساماندهی شده است.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش مواسات اظهار کرد: در سال جاری ۳۶ میلیارد و ۷۴۹ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان در قالب بسته‌های معیشتی، بهداشتی، لوازم‌التحریر، جهیزیه و ... بین افراد شناسایی شده توسط گروه‌های جهادی و پایگاه‌های مقاومت توزیع شده است.

رزمجو تاکید کرد: امروز با منویات و سیاست‌های مقام معظم رهبری در مقابل سیاست‌های خصمانه آمریکا و رژیم صهیونیستی بهتر از گذشته در اوج اقتدار قرار داریم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر مطرح شدن گزینه‌های نظامی برای استانداری بوشهر گفت: ما به دنبال استانداری توانمند و بومی برای استان بوشهر هستیم و حدود ۱۵ گزینه بومی و غیربومی در لیست انتخاب استاندار بوشهر قرار گرفته‌اند که از این تعداد سه یا چهار نفر جدی‌تر هستند و بایستی بررسی‌های مختلف توسط دست‌اندرکاران انجام شود.

رزمجو اظهار داشت: بر اساس شاخص‌ها استاندار بوشهر باید توانمندی و قابلیت‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و عمرانی را داشته باشد چرا که بوشهر از ظرفیت بالایی برخورد دار است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول