اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

طارمی: به این 2 گل خیلی نیاز داشتم/ گلم به اتلتیکو اگر هند بود، باید پنالتی می زدم!

مهدی طارمی پس از درخشش در لیگ پرتغال اظهارات جالبی در خصوص اهمیت گلش ، بهترین بازیکن زمین و گل مردود شده اش در مقابل اتلتیکو صحبت کرد.

طارمی: به این 2 گل خیلی نیاز داشتم/ گلم به اتلتیکو اگر هند بود، باید پنالتی می زدم!

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب رقابت های لیگ پرتغال پورتو مقابل موریرنسه به برتری 5 بر صفر رسید و مهدی طارمی یک نمایش درخشان از خود به ثبت رسانید.

ستاره ملی پوش کشورمان در این بازی 90 دقیقه در ترکیب پورتو حضور داشت و توانست 2 گل به ثمر رساند.

او پس از پایان مسابقه در مصاحبه با سایت باشگاه گفت: این بازی هم برای من خوب بود و هم پورتو چون ما 3 امتیاز بازی را گرفتیم. من به این گل ها نیاز داشتم و امیدوارم بتوانم بیشتر از این ها گل بزنم.

طارمی در خصوص گل مردود شده اش در بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل اتلتیکومادرید ادامه داد: در خصوص گل بگویم که اگر گل نبود پس پنالتی بود چون به نظرم خطا واضح بود. البته این مسائل برای گذشته است و من نمی خواهم در خصوص اتفاقات گذشته صحبت کنم. نگاهم رو به جلو است و تمام تمرکزم همیشه برای مسابقات آینده است. این برد به ما اعتماد به نفس خوبی داد و ما می خواهیم در بازی بعدی نمایش بهتری از خودمان به اجرا گذاریم.

در این مسابقه از سوی لیگ پرتغال لوئیز دیاز به بهترین بازیکن زمین شناخته شد و «فابیو ویرا» به خاطر 3 پاس گل به ارزشمند ترین بازیکن میدان لقب گرفت.

طارمی در خصوص اینکه چرا او بهترین بازیکن زمین نشده پاسخ داد: ما بازیکنان با کیفیت زیادی داریم و او (فابیو ویرا) بازیکن بسیار خوبی است. او 3 پاس گل در این مسابقه داد و اصلا کاری به پاس گل هایش ندارم، او بازیکن بسیار خوبی است و کیفیت بالایی دارد. او بازی درگیرانه دارد و همه توانش را در بازی می گذارد. به نظرم او بهترین بازیکن زمین بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول