اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

موانع تجارت دیجیتال برای شرکت های انگلیسی از بین می رود

آن ماری ترولیان وزیر تجارت بین المللی انگلیس که تازه به این سمت منصوب شده روز گذشته اعلام کرد این کشور به دنبال از بین بردن موانع کسب و کار و تجارت دیجیتال است تا صادرات خدمات شرکت های انگلیسی تسهیل شود.

موانع تجارت دیجیتال برای شرکت های انگلیسی از بین می رود

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، وزارت تجارت بین المللی انگلیس هفته گذشته گزارشی را منتشر کرد که حاوی پیش بینی روندهای جهانی تجارت تا سال ۲۰۵۰ بود. بر اساس این گزارش تقاضا برای دریافت خدمات دیجیتال در جهان تا یک دهه آینده دو برابر خواهد شد.

آن ماری ترولیان افزوده است که همه ما به تجارت دیجیتال وابسته خواهیم بود و با این وجود صاحبان کسب و کار در انگلیس با موانعی در کشورهایی مواجه هستند که در این زمینه رویکردی بسته با هدف حفاظت از منافع خودشان دارند.

وی که در نشست مجازی هفته فناوری لندن شرکت کرده بود، گفت: خواسته من این است که انگلیس این موانع را از بین ببرد و فرصت های هیجان انگیز جدیدی را برای صاحبان کسب و کار و مشتریان به وجود آورد تا آنها بتواند بهره وری، مشاغل و سرعت رشد خود را افزایش دهند.

معاملات تجاری معمولاً بر رفع موانع تجارت کالا متمرکز است ، اما انگلیس از زمان خروج از اتحادیه اروپا ، به دنبال توافقات جدید مربوط به تجارت دیجیتال و طراحی استانداردهای مشترک در حوزه خدمات حرفه ای است تا رشد بخش خدمات را بیشتر کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول