اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

بیش از ۹۰ درصد سند راهبردی پیشرفت مازندران آماده و قابل ارائه است

فرمانده سپاه کربلا گفت: بیش از ۹۰ درصد سند راهبردی پیشرفت مازندران آماده و قابل ارائه است که بتوانیم طی دو ماه آینده این مقدار باقیمانده از سند آماده شود و در اختیار مسؤولان و دست‌اندرکاران در این حوزه قرار گیرد.

بیش از ۹۰ درصد  سند راهبردی پیشرفت مازندران آماده و قابل ارائه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردارسیاوش مسلمی امروز در آستانه هفته دفاع مقدس در اجلاسیه سراسری مجمع بسیجیان استان مازندران که در سالن اجتماعات غدیر برگزار شد، اظهار کرد: حاصل و خروجی تلاش‌ها سند توسعه پنج ساله استان مازندران در حوزه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، علمی و دفاعی است.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی و پژوهشی طرح پیشرفت پنج ساله با عنوان سند راهبردی پیشرفت استان مازندران از دی ماه سال ۹۹ باحضور اساتید و کارشناسان خبره در این حوزه راه‌اندازی شده است، افزود: بیش از ۹۰ درصد این سند آماده و قابل ارائه است که امیدواریم بتوانیم طی دو ماه آینده این مقدار باقیمانده از سند آماده شود و در اختیار مسؤولان و دست‌اندرکاران در این حوزه قرار گیرد.

فرمانده سپاه کربلا بیان کرد: آنچه واقع امر است در مازندران از ظرفیت‌های بسیار خوبی برخوردار هستیم ولی نتوانستیم ظرفیت‌های بالقوه را به فعلیت برسانیم.

این مسؤول تصریح کرد: مردم استان از این نعمت خدادادی در حوزه منابع آبی، دریا، جنگل، کشاورزی، دامپروری و حوزه‌های فرهنگی با دارا بودن بیش از یک‌هزار و ۳۰۰ امامزاده نتوانستیم به شایستگی بهره ببریم.

مسلمی با اعلام اینکه سطح محرومیت در مازندران به‌واسطه این کم برخورداری از این منابع قابل مشاهده است و مردم از این موضوع رنج می‌برند، اظهار کرد: با کمک فرهیختگان و نخبگان در حوزه بسیج که از اساتید دانشگاه‌ها و در حوزه اندیشه‌ورزی هستند تلاش داریم با تولید سند بسیار خوب و نگاه به اسناد بالادستی بتوانیم فضایی را فراهم کنیم تا کمک شود و از این منابع خدادادی به نحو احسن استفاده شود و به رفع محرومیت در استان کمک شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین یک کمک درست و شایسته‌ای در حوزه پژوهشی به دولت‌مردان در حوزه کمک استان به درستی اداره شود انشالله خواهد شد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول