اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

۲۵۰۰ مسجد اهل سنت و شیعه گلستان ظرفیتی برای کمک به محرومین

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: امروز تفاهم‌نامه مشترک بین تبلیغات اسلامی و مرکز بزرگ اسلامی در راستای رشد، تعالی و پیشرفت وحدت عملی بین شیعه و سنی در گلستان منعقد شد.

۲۵۰۰ مسجد اهل سنت و شیعه گلستان ظرفیتی برای کمک به محرومین

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین امروز در نشست عقد تفاهم‌نامه بین‌ تبلیغات اسلامی و مرکز بزرگ اسلامی برای همکاری‌های مشترک اظهار کرد: آهنگ‌ حرکت تقریب و وحدت عینی و عملی با وجود رئیس مرکز بزرگ اسلامی رشد بیشتری گرفته و امید داریم امروز با این تفاهم‌نامه مشترک همکاری بین تبلیغات اسلامی و مرکز بزرگ اسلامی تعالی، پیشرفت و رشد تقریب در گلستان اوج گیرد.

وی تصریح کرد: با انعقاد این‌ تفاهم‌‌نامه همکاری بین دو نهاد انقلابی تبلیغات اسلامی مرکز بزرگ اسلامی تعمیق یافته و اثرات این تفاهم‌نامه سبب تعالی هرچه بیشتر بین شیعه و سنی در گلستان خواهد شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به «مهرواره اوج» خاطرنشان کرد: در این تفاهم‌نامه مانند‌ «مهرواره اوج» محوریت اجرای برنامه‌ها مساجد بوده و تلاش داریم تا در راستای منویات مقام‌معظم‌ رهبری بتوانیم خدمات خوبی را‌ با محوریت مساجد به نیازمندان ارائه دهیم.
وی ادامه داد: «مهرواره اوج»، اوج خدمت‌رسانی به نیازمندان شیعه و سنی بوده و امید داریم با انعقاد این‌ تفاهم‌نامه شاهد‌ مرحله جدید تحول اجتماعی فرهنگی و ارائه خدمات مضاعف به شیعه و سنی باشیم.

* حمایت از رسانه‌های تقریبی یکی از محورهای تفاهم بین تبلیغات اسلامی و مرکز بزرگ اسلامی گلستان است/  بیش از ۲۵۰۰ مسجد اهل سنت و شیعه گلستان ظرفیت خوبی برای ارائه خدمت به محرومین و نیازمندان است
مسوول مرکز ادیان و مذاهب تبلیغات اسلامی گلستان در این نشست گفت: محورهای تفاهم‌نامه بین تبلیغات اسلامی و مرکز بزرگ اسلامی گلستان همکاری مشترک در حوزه‌هایی مانند هدفمند کردن فعالیت‌های قرآنی، برگزاری مشترک نشست‌ها و همایش‌ها با موضوعات دینی، انقلابی، کلاس‌های بصیرتی، سبک زندگی اسلامی، جلسات سواد رسانه‌ای و حمایت از سواد رسانه‌های تقریب است.

حجت‌الاسلام احمد کوثری اظهار کرد: تمام این فعالیت‌های در گام دوم‌ انقلاب با محوریت مساجد، مصلی‌های نماز جمعه و حوزه‌های علمیه برای رسیدن به تمدن نوین‌اسلامی انجام می‌شود.

وی با اشاره به منویات مقام‌معظم رهبری مبنی بر اوج «مواسات» با محوریت مساجد بیان کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اوج‌گیری کمک‌های مومنانه به نیازمندان با محوریت مساجد، محرومیت‌زدایی و کمک به نیازمندان شیعه و سنی با کمک ائمه جماعات مساجد و خود مساجد انجام می‌شود.
مسئول مرکز ادیان و مذاهب تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: در استان گلستان بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ مسجد اهل سنت و شیعه فعال بوده و این ظرفیت خوبی برای ارائه خدمت به محرومین و نیازمندان است.
انتهای پیام/۲۳۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول