اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

رفع تصرف ۴۳۰۰۰ متر مربع از اراضی منطقه حفاظت شده لیسار

۴۳۰۰۰ متر مربع از اراضی منطقه حفاظت شده لیسار در شهرستان تالش رفع تصرف شد.

رفع تصرف  ۴۳۰۰۰ متر مربع از اراضی منطقه حفاظت شده لیسار

به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، رامین شیلاتی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به رفع تصرف ۴۳۰۰۰ متر مربع از اراضی منطقه حفاظت شده لیسار اظهار کرد: ۴۳ هزار مترمربع از اراضی منطقه حفاظت شده لیسار در محدوده ساحلی روستای جوکندان که توسط چندتن از اهالی در سنوات قبل تصرف شده بود با حکم مرجع قضایی با حضور کلیه همکاران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان تالش، عوامل نیروی انتظامی، منابع طبیعی و آبخیزداری رفع تصرف شد.

به گفته وی، با توجه به ارزش بالای زمین در منطقه حفاظت شده لیسار همواره تصرفات صورت گرفته در سنوات گذشته از مشکلات عمده  این مناطق  بوده که یگان حفاظت محیط زیست با گشت و کنترل شبانه روزی از هرگونه تصرف جدید در منطقه جلوگیری می‌کند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست تالش با بیان اینکه منطقه حفاظت شده لیسار با حدود ۳۲ هزار هکتار یکی از مناطق چهارگانه قدیمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور است، گفت: این منطقه دارای تنوع زیستی فون و فلور خاص بوده و قسمت‌های زیادی از منطقه را جنگل‌های هیرکانی پوشانده که به ثبت جهانی یونسکو رسیده است.

انتهای پیام/84007

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول