اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

بهبود فضای فرهنگی و اجتماعی دستاوردهای کنگره شهدای استان مرکزی

استاندار استان مرکزی گفت: بهبود فضای فرهنگی و اجتماعی استان، راه‌اندازی نهضت خدمت‌رسانی به محرومین، نهضت محرومیت‌زدایی و ساخت مسکن برای محرومین و... از مهمترین دستاوردهای کنگره شهدای استان مرکزی است.

بهبود فضای فرهنگی و اجتماعی دستاوردهای کنگره شهدای استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سید علی آقازاده ظهر امروز در دیدار با جمعی از اعضای ستاد کنگره شهدای استان به مناسبت سه‌ساله شدن فعالیت کنگره شهدای استان مرکزی در فضای مجازی اظهار کرد: کنگره شهدای استان مرکزی از زمان شکل‌گیری تا اجرای اجلاسیه های اصلی موفقیت‌ها و دستاوردهای بسیاری کسب کرد و امروز بعد از گذشت دو سال از برگزاری کنگره موفقیت‌ها و دستاوردها همچنان ادامه‌دارد و این‌ها به برکت شهدا و دعای خیر خانواده معظم شهدا و جامعه ایثارگران است.

وی افزود: مردمی بودن یکی از ویژگی‌های برجسته و دلایل موفقیت کنگره شهدای استان مرکزی بود و بسیاری از دستاوردهای کنگره به برکت تلاش‌های ستاد کنگره و مشارکت مردم اتفاق افتاد.

استاندار استان مرکزی بیان کرد: امروز ستاد کنگره شهدای استان به عنوان یک ساختار موفق الگوی بسیاری از اقدامات بزرگ در استان است و همدلی و وحدتی که در ستاد کنگره برای انجام اقدامات رقم خورد منشأ خیرات و برکات بسیاری شد.

آقازاده ادامه داد: یکی از اهداف مهم در ستاد کنگره تحقق و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای ستاد کنگره است که همواره باید به آن توجه ویژه‌ای داشت و خوشبختانه ستاد کنگره شهدای استان تاکنون با هدایت‌های نماینده ولی‌فقیه و تلاش‌های میدانی فرمانده سپاه روح‌الله و همه اعضای ستاد عملکرد موفقی داشته که باید ادامه پیدا کند.

وی اضافه کرد: بهبود فضای فرهنگی و اجتماعی استان، راه‌اندازی نهضت خدمت‌رسانی به محرومین، ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی، نهضت جمع‌آوری اسناد و تولیدات محتوایی در حوزه دفاع مقدس و نهضت محرومیت‌زدایی و ساخت مسکن برای محرومین از مهمترین دستاوردهای کنگره شهدای استان مرکزی است که همه این دستاوردها امروز باقوت در حال انجام هستند و منشأ خیرات زیادی برای مردم استان می‌باشند.

استاندار استان مرکزی خاطرنشان کرد: یکی از موفقیت‌های بزرگ کنگره حضور چشمگیر و فعال در فضای مجازی است که امروز بعد از گذشت سه سال از فعالیت و حضور موفق جا دارد این موفقیت را به مردم استان و ستاد کنگره شهدای استان تبریک بگوییم.

آقازاده ادامه داد: بنده شخصاً اخبار و مطالب کنگره در فضای مجازی را مطالعه و پیگیری می‌کنم و جذابیت مطالب و اشرافیت در حوزه فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت کاملاً قابل تقدیر است.

وی افزود: فعالیت کنگره در فضای مجازی در سطح خبرگزاری حرفه‌ای و تخصصی در حوزه ایثار، جهاد و شهادت تبدیل شده و روز به روز باید این فعالیت توسعه پیدا کند و از این‌گونه فعالیت‌ها حمایت شود.

استاندار استان مرکزی یادآور شد: رضایتمندی خانواده معظم شهدا و جامعه ایثارگری در پوشش و اطلاع‌رسانی اخبار در حوزه ایثار، جهاد و شهادت یکی از دستاوردهای فعالیت کنگره شهدای استان در فضای مجازی است و این‌گونه فعالیت‌های رسانه‌ای نیاز جامعه و نسل جوان می‌باشد و باید باقوت ادامه‌دار باشد.

آقازاده اظهار داشت: فعالیت کنگره در فضای مجازی امروز به یک الگوی کامل برای فعالیت رسانه‌ای تبدیل شده و همه رسانه‌ها باید از این اقدام موفق الگوگیری کنند چراکه ورود کنگره در فضای مجازی نشان داد که می‌توان بدون کمترین هزینه‌ای موفق‌ترین و اثرگذارترین اقدامات را انجام داد.

وی اضافه کرد: یکی از نیازهای مهم امروز در حوزه ایثار و شهادت تولید محتوا است که خوشبختانه کنگره شهدای استان مرکزی نهضت تولید محتوا در فضای مجازی را راه‌اندازی کرد.

استاندار استان مرکزی گفت: وجود اخبار متنوع در کانال‌های کنگره از دیگر برجستگی‌های فعالیت این مجموعه رسانه‌ای است و خوشبختانه از سراسر استان و برخی اوقات در سطح کشور اخبار جذاب و متنوعی تولید و منتشر می‌شود که قابل تقدیر است.

آقازاده بیان داشت: کنگره شهدای استان مرکزی امروز به یک مرجع و منبع موثق در حوزه اخبار ایثار، جهاد و شهادت تبدیل شده و این نشان از تخصصی عمل کردن، حرفه‌ای بودن و تعهد به رسالت‌های کار رسانه‌ای است که بسیار جای تقدیر است.

وی تأکید کرد: بهره‌وری صحیح از زمان، امکانات و فرصت‌ها نقطه برجسته فعالیت کنگره شهدای استان در فضای مجازی است و عملکرد این مجموعه رسانه‌ای امروز بسیار مطلوب است و این فعالیت‌ها باقوت‌تر از گذشته و بلکه با گستردگی بیشتر باید ادامه‌دار باشد.

استاندار استان مرکزی تصریح کرد: توجه به مسائل کشور در حوزه ایثار، جهاد و شهادت در فعالیت‌های کنگره باید بیشتر مورد توجه باشد و ضمن پیگیری مسائل استان در حوزه دفاع مقدس باید در حوزه مسائل کشوری نیز ورود پیدا کرد و قطعاً می‌توان مخاطب‌های بیشتری را جذب کرد.

آقازاده اظهار کرد: تنوع، جذابیت و به‌کارگیری خلاقیت‌ها با استفاده از تولیدات چندرسانه‌ای و قالب‌های مختلف هنری باید بیشتر مورد توجه باشد چراکه در این‌صورت علاوه بر جذب مخاطب در سنین نوجوانان می‌توان سلایق دیگر را نیز جذب کرد.

وی افزود: استفاده از ظرفیت‌های هنرمندان و فعالین فرهنگی در تولیدات محتوایی یک ضرورت مهم است که باید بیشتر مورد توجه باشد.

استاندار استان مرکزی بیان داشت: توجه به مسائل اجتماعی و فرهنگی در فعالیت‌های کنگره و تولیدات محتوایی بیشتر مورد توجه باشد و امیدواریم فعالیت‌های کنگره در آغاز سال چهارم پربارتر و باقوت از گذشته و البته در سطح وسیع‌تر ادامه‌دار باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول