ماموریت «عبدالعلی علیعسکری» در صداوسیما به پایان نزدیک میشود
با اتمام دوره مدیریت علی عسگری بر رسانه ملی، مدیریت صداوسیما بزودی تغییر می کند.
به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، با اتمام دوره مدیریت علی عسگری بر رسانه ملی، مدیریت صداوسیما بزودی تغییر می کند. شنیده های خبرنگار فارس حاکی است علی عسگری که ۵ سال رییس رسانه ملی بود، بزودی جای خود را به یکی از معاونین با سابقه و خوشنام صداوسیما خواهد داد. انتهای پیام/
14:22 - 20 سپتامبر 2021