اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در محور هراز

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران، از کشف ۱۲۰ کیلو گرم تریاک و انهدام یک باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در محور ورودی شهرستان آمل خبر داد.

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در محور هراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علیرضا ثقفی از کشف ۱۲۰ کیلو گرم تریاک و انهدام یک باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در محور ورودی شهرستان آمل خبر داد و اظهار کرد: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از حمل و جابجایی مواد مخدر توسط یک باند قاچاق مواد مخدر از طریق یکی از محورهای ورودی استان با خبر شدند.

وی افزود: تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان آمل متهمان را در حین انتقال مواد مخدر با یک خودروی سواری در محور هراز شناسایی کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران بیان کرد: متهمان که در قالب یک باند ۵ نفره فعالیت می‌کردند در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسی از خودروی آنان ۱۲۰ کیلو گرم تریاک و یک قبضه اسلحه جنگی کشف شد.

ثقفی با بیان اینکه این سوداگران مرگ پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، اعتیاد را منشا بسیاری از جرائم دانست و خاطرنشان کرد: سرقت، سرقت مسلحانه، طلاق، خودکشی، افسردگی و سرخوردگی و فروپاشی خانواده‌ها تنها بخشی از جرائم متاثر از اعتیاد و پدیده شوم مواد مخدر است.

وی از مردم خواست برای رسیدن به جامعه ای آرمانی و جلوگیری از هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هر گونه اطلاعات و اخباری در این زمینه و سایر مسائل امنیتی را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول