اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اتمام عملیات پیگرانی هوشمند خط لوله 30 انتقال گاز شمال کشور

سرپرست منطقه 9 عملیات انتقال گاز از اتمام عملیات پیگرانی هوشمند خط لوله 30 اینچ دشت شاد ـ نکا ـ رشت خبر داد.

اتمام عملیات پیگرانی هوشمند خط لوله 30 انتقال گاز شمال کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی منطقه ۹ عملیات انتقال گاز، محی‌الدین مفخمی در تشریح این خبر اظهار کرد: با توجه به اهمیت خط لوله ۳۰ اینچ دشت شاد ـ نکا ـ رشت در انتقال گاز به استان‌های شمالی و ضرورت شناسایی نقاط معیوب خط و انجام تعمیرات پیشگیرانه، پیگرانی هوشمند این خط با هدف انتقال گاز ایمن، پاک، پایدار و بهره‌ور گاز طبیعی در دستور کار منطقه قرار گرفت. 

وی افزود: این عملیات بر اساس برنامه زمانبندی مدون و هماهنگی‌های انجام شده با ستاد شرکت انتقال و مدیریت دیسپچینگ شرکت ملی گاز به  طول ۷۱۸ کیلومتر از خط ۳۰ اینچ در محدوده تاسیسات دشت شاد در شهر میامی استان سمنان شروع و تا ایستگاه تقویت فشار گاز رشت در استان گیلان با موفقیت به پایان رسید.

سرپرست منطقه ۹ عملیات انتقال گاز در ادامه یادآور شد:  پیگرانی هوشمند و تمیزکننده خطوط لوله با هدف ارزیابی سلامت خط لوله و رفع آلودگی‌های درون خط لوله  انجام می‌شود که در این عملیات ۲۶ مرحله پیگرانی در محدوده ۵ ایستگاه لانچر و رسیور موجود در استانهای گلستان، مازندران و گیلان با رعایت کامل الزامات ایمنی انجام شد.

مفخمی در پایان ضمن قدردانی از تلاش معاونت عملیات خطوط لوله منطقه و واحدهای پشتیبانی خاطرنشان کرد: با توجه به ارسال گزارشات اولیه نتایج پیگرانی؛ تحلیل گزارشات و شناسایی نقاط معیوب خط و انجام تعمیرات ضروری در دستور کار منطقه قرار گرفت.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول