اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تربیت دینی، راه نجات جوانان از آسیب‌های فضای مجازی است

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران با اشاره به تداوم اقدامات دشمنان علیه جمهوری اسلامی گفت: خطرهای فضای مجازی زیاد است اما راه نجات جوانان از این آسیب‌ها، تربیت دینی فرزندان و عمل به احکام الهی است.

تربیت دینی، راه نجات جوانان از آسیب‌های فضای مجازی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، سردار احمد ذوالقدر، فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه دماوند اظهار کرد: انقلاب ما دارای دشمن بوده و این دشمنی و ستیزه جویی قبل از پیروزی انقلاب نیز وجود داشته است.

وی اضافه کرد: به حول قوه الهی علی رغم تمام اقداماتی که به منظور عدم شکل گیری انقلاب صورت گرفت این مهم انجام شد.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) با اشاره به تداوم اقدامات دشمنان گفت: در دوره پیروزی انقلاب اسلامی تجزیه طلبی در کردستان آغاز شد و پس از آن خلق عرب، ترکمن، بلوچ، مرکزی و انواع جاسوسی و نفوذی های اوایل انقلاب که در مسند قدرت نشستند تا اینکه تصمیم گرفتند جنگ را برپا کنند.

ذوالقدر با تاکید بر اینکه تنها ۳ کشور از کشورهای عضو سازمان ملل متحد در زمان دفاع مقدس اعلام بی طرفی نموده گفت: همه کارها با اندیشه صورت گرفته بود و شرق و غرب حامی عراق بوده و ما غیر از سلاح سبک چیز دیگری نداشتیم.

وی دفاع مقدس را یک جنگ بین المللی علیه ایران دانست و گفت: امروز اگر به دنیا نگاه کنیم جبهه مقاومت مدیون جبهه جنگ ما بوده و امثال شهید حججی تولید دفاع مقدس هستند.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران با اشاره به بهره‌مندی شهرستان دماوند از مردمان متدین و تقدیم نمودن ۳۰۰ شهید به انقلاب تاکید کرد: باید این نقطه ایمانی یک درخشندگی ویژه هم نسبت به نقاط دیگر داشته باشد.

ذوالقدر با بیان اینکه همه دماوند یک موضوع است و همه باید یک صدا باشند تا موفقیت به دست آید، اضافه کرد: سرهنگ دوم پاسدار غلامرضا نجفی ویژگی اخلاقی فوق العاده ای دارد که به این صنف همخوانی دارد و ویژگی دیگر وی قناعت بوده و در‌ ماموریت های بسیج هم فوق العاده توجیه است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آلوده شدن بسیاری از جوانان به فضای مجازی خاطر نشان کرد: امروز خطرهای فضای مجازی دیده نمی شود و به همین دلیل خطر آن بیشتر است اما راه نجات، تربیت دینی فرزندان، نماز، دعا، دین، قرآن و عمل به احکام الهی است و اگر این کارها را انجام دهیم نباید نگران دریای مفسده ها باشیم.

انتهای پیام/۶۷۰۶۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول