اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

مسئول جدید سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی معرفی شد

طی مراسمی با حضور فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی «محمدرضا صادق» به عنوان رئیس جدید بسیج رسانه استان منصوب و معرفی شد.

مسئول جدید سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مراسم تودیع و معارفه مسئول  سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی عصر امروز با حضور فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی و جمعی از مدیران رسانه های خراسان جنوبی برگزار شد. 

سردار «علی قاسمی» فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی در این مراسم با بیان اینکه کارنامه رسانه ها در خراسان جنوبی کارنامه موفقی است، افزود: تیراژ رسانه های استان؛ مکتوب و دیحیتال بالا است و این نشان از فرهنگ بالای مردم خراسان جنوبی است. 

وی افزود: بسیج برای همه اقشار بوده و از هر قشری یک توقعی میرود؛ از بسیج رسانه انتظار میرود از نظر فکری، ترویج تفکر بسیج، مطالبه گری، همکاری و هم افزایی بین جامعه، امیدآفرینی و بیان واقعیت های نظام فعالیت داشته باشد. 

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی با اشاره به حمایت خانه مطبوعات از رسانه های استان، بیان داشت: بسیج صدا و سیما در خراسان جنوبی مستقل است. 

قاسمی اضافه کرد: تشکیل گردانهای سایبری و فضای مجازی نیز از جمله اقداماتی است که در بسیج رسانه خراسان جنوبی انجام و پیگیری میشود. 

وی به افتخارات بسیج رسانه در خراسان جنوبی اشاره و اظهار داشت: تشکیل گروه جهادی شهید فرهادی و مرکز نیکوکاری رسانه یاران از جمله ابتکارات و افتخاراتی بود که در بسیج رسانه خراسان جنوبی انجام شده است.

«سجاد رضایی» مسئول سابق بسیج رسانه خراسان جنوبی در این مراسم اظهار داشت: بسیج رسانه در خراسان جنوبی حدود ۸ سال میشود تشکیل شده است.

وی افزود: در این مدت بیش از ۴۰۰ جلسه با خبرنگاران و اهالی رسانه برگزار شده، تقدیر از خبرنگاران هر سال همزمان با روز خبرنگار و دیدار با آنها، برگزاری جشنواره های ورزشی، حمایت از تولیدات انقلابی، حمایت قضایی از برخی مدیران رسانه ها، همکاری برای جمع آوری کمک های مردمی در مرکز نیکوکاری رسانه یاران، ارائه بن خرید به خبرنگاران، ارائه خدمات حمایتی و ... از جمله اقدامات بوده که طی ۸ سال مسئولیت در بسیج رسانه انجام شده است. 

مسئول سابق بسیج رسانه خراسان جنوبی بسیاری با بیان اینکه فعالیت های عمیق رسانه ای در خراسان جنوبی انجام شده، اظهار داشت: طی سالهای گذشته به دلیل نگاه ها و مسائل سیاسی کار در رسانه نسبت به قبل سخت شده است ان شاءالله در دولت سیزدهم و با نگاه رئیس جمهور به بحث فرهنگ و رسانه مسائل حوزه رسانه برطرف شود. 

رضایی خاطرنشان کرد: از سال ۱۳۹۷ به بعد برنامه های فضای مجازی و تولید محتوا در در سپاه خراسان جنوبی بیشتر شده است. 

وی به برگزاری پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر در خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: ارسال آثار به این جشنواره همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس آغاز و تا ۳۰ آذر ادامه خواهد داشت‌. 
مسئول سابق بسیج رسانه خراسان جنوبی بیان داشت: آثار برگزیده استانی برای رقابت کشوری ارسال خواهد شد. 

رضایی از ارسال ۵۰۰ اثر در سال گذشته به جشنواره رسانه ای ابوذر خبر داد و افزود: پنج سال است این جشنواره به صورت مستمر در استان و کشور برگزار شده و امسال زودتر از سالهای قبل ارسال اثر به این جشنواره آغاز می‌شود‌.

وی خاطرنشان ساخت: در پایان سال گذشته از خبرنگارانی که آثار آنها در جشنواره رسانه ای ابوذر برگزیده شد تجلیل شده است. 

محمدرضا صادق مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی نیز در این مراسم با بیان اینکه مهمترین مسئله ای که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب مطرح کردند شکست جنگ نرم است، اظهار داشت: با توجه به تحریم و تحریف توسط دشمن امروز نقش رسانه در شکل گیری افکار عمومی بسیار مهم است‌. 

وی تصریح کرد: وظیفه اصلی بسیج رسانه ایجاد هماهنگی بین رسانه ها است چراکه رسانه ها در خط مقدم جنگ فرهنگی هستند. 

لازم به ذکر است در این مراسم محمدرضا صادق به عنوان مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی معرفی و از زحمات سجاد رضایی مسئول سابق بسیج رسانه خراسان جنوبی قدردانی شد. 

همچنین در پایان این مراسم پوستر جشنواره رسانه‌ای ابوذر با حضور خواهر شهید فرهادی رونمایی شد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول