اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

ثبت 20 فوتی مبتلا به کرونا طی شبانه‌روز گذشته در کرمان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: تعداد فوتی‌های قطعی به علت ابتلا به کرونا طی شبانه‌روز گذشته در استان۲۰ نفر بوده است و مجموع جانباختگان ناشی از کرونا در استان به 4 هزار و 618 نفر رسید.

ثبت 20 فوتی مبتلا به کرونا طی شبانه‌روز گذشته در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی شفیعی امروز در تشریح آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا موارد بستری قطعی کرونا در استان را ۵۵۹ مورد دانست و اظهار داشت: تعداد کل موارد بستری مثبت کرونا در استان کرمان به 38 هزار و 726 نفر رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان موارد جدید بستری در ۲۴ ساعت گذشته در استان را ۸۴ مورد اعلام و عنوان کرد: تعداد فوتی‌های قطعی به علت ابتلا به کرونا طی شبانه‌روز گذشته در استان۲۰ نفر بوده است و مجموع جانباختگان ناشی از کرونا در استان به 4 هزار و 618 نفر رسید.

وی در خصوص واکسن تزریق شده در استان کرمان نیز گفت: واکسن تزریق شده نوبت اول یک میلیون و 122 هزار و 856 دُز و واکسن تزریق شده نوبت دوم نیز به 543 هزار و 964 دُز رسیده است.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول