اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مرکز واکسیناسیون شهید انور در شهرری راه اندازی شد

مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در ورزشگاه شهید انور محله دولت‌آباد شهرری راه اندازی شد.

مرکز واکسیناسیون شهید انور در شهرری راه اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در ورزشگاه شهید انور شهرری ظهر امروز با حضور حسین توکلی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، سرهنگ روح الله قنبری فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع)، آمنه شب کوکا بخشدار مرکزی ری و سایر مسؤولان در محله دولت‌آباد افتتاح شد.

این مرکز با همکاری فرمانداری ویژه شهرستان ری، بخشداری مرکزی، شبکه بهداشت و درمان، اداره ورزش و جوانان و جمعیت هلال احمر شهرستان ری تجهیز و راه اندازی شده است و در ۲ شیفت صبح و عصر  به شهروندان در امور واکسیناسیون خدمات رسانی خواهد کرد.

 ۴۷۰ هزار دز واکسن در شهرستان ری تزریق شده است

فرماندار ویژه شهرستان ری در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون در شهرستان ری مجموعا حدود ۴۷۰ هزار دز واکسن تزریق شده است که بر اساس آمار رسمی روزانه بین ۲۰ تا ۲۴ هزار تزریق واکسن در این شهرستان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این مرکز در محله پر جمعیت دولت آباد راه اندازی شد، گفت: تا امروز ۲۱ مرکز جامع سلامت و ۹ مرکز تجمیعی داشتیم که کار واکسیناسیون را انجام می دهند و روز گذشته نیز ۶ مرکز دیگر به مراکز جامع سلامت اضافه شد که در کل ۲۷ مرکز جامع سلامت شهرستان در حال تلاش برای شتاب بیشتر تزریق واکسن کرونا هستند.

توکلی در پایان خاطرنشان کرد: اولویت ما این است که تا اواخر آبان ماه اگر مشکلی در حوزه تزریق واکسن نداشته باشیم، ۲ دُز واکسن مردم را در شهرستان ری تکمیل کنیم.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول