اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

طلسم سوپرجام شکسته می‌شود؟/ پرسپولیس بدون بازی به مصاف الهلال خواهد رفت؟

برگزاری مسابقه سوپرجام فصل 1400-1399 در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته و ممکن است دو تیم پرسپولیس و فولاد به دلیل فشردگی برنامه مسابقات در فوتبال آسیا نتوانند قبل از شروع لیگ برتر با یکدیگر دیدار کنند.

طلسم سوپرجام شکسته می‌شود؟/ پرسپولیس بدون بازی به مصاف الهلال خواهد رفت؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، برگزاری به موقع دیدار سوپرجام در فوتبال کشورمان طلسم شده است. از آن سوپرجامی که دو تیم استقلال و پرسپولیس قرار بود مقابل یکدیگر قرار بگیرند اما در نهایت به دلیل اردوی استقلال در خارج از کشور مسابقه برگزار نشد و جام قهرمانی بدون برگزاری مسابقه به پرسپولیس رسید، تقریبا تمامی سوپرجام‌ها به دلایل مختلف در موعد مقرر انجام نشده است.

سوپرجام فصل گذشته که بین دو تیم پرسپولیس( قهرمان لیگ)  و تراکتور تبریز( قهرمان جام حذفی ) تقریبا در اواخر فصل گذشته برگزار شد! برگزاری سوپرجام این فصل هم  بین دو تیم پرسپولیس و فولاد خوزستان در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. این مرتبه فشردگی برنامه مسابقات فوتبال در قاره آسیا یکی از دلایل احتمالی برگزار نشدن به موقع سوپرجام خواهد بود.

تیم ملی 15 مهر در امارات و 20 مهر در تهران باید به مصاف کره جنوبی برود وبعد از آن هم پرسپولیس در تاریخ 24 مهر در عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال خواهد رفت. از سویی دیگر طبق برنامه اعلام شده قرار است لیگ برتر کشورمان 27 مهر آغاز شود. به این ترتیب به نظر نمی‌رسد که هیچ فرصتی برای بازی سوپرجام وجود داشته باشد مگر اینکه برنامه آماده سازی اسکوچیچ سرمربی تیم ملی  به گونه‌ای باشد که مثلا پرسپولیس و فولاد خوزستان بتوانند در تاریخ‌های هفتم و هشتم مهر بازی کنند.

شاید به همین دلیل است که سهیل مهدی مدیر مسابقات سازمان لیگ اعلام کرده: "با توجه به شرایط موجود، منتظر تصمیم سرمربی تیم ملی هستیم تا نظرش را درباره برگزاری بازی سوپرجام بگوید، چون نمی‌خواهیم تیم ملی آسیب ببیند. با این حال ما یک تاریخ پیش از فیفادی را برای برگزاری سوپرجام در نظر داریم که اگر اسکوچیچ نخواهد از آن تاریخ برای برگزاری اردوی بازیکنان داخلی استفاده کند، سوپرجام را در آن تاریخ برگزار خواهیم کرد."

از سویی دیگر آمادگی تیم الهلال عربستان به دلیل حضور در رقابت‌های لیگ عربستان و دوری از مسابقات رسمی برای پرسپولیس باعث نگرانی کادرفنی و هواداران پرسپولیس شده و آنها تمایل دارند که پرسپولیس حداقل قبل از بازی با الهلال در مسابقه‌ای رسمی محک بخورند. به این ترتیب باید منتظر ماند ودید که سرمربی تیم ملی و مسئولان سازمان لیگ چه تصمیمی برای سوپرجام فصل 1400-1399  دارند ایا این مسابقه نیز مثل دیگر سوپرجام‌های طلسم شده این چند سال به نیم فصل و حتی پایان فصل! موکول می‌شود یا این مرتبه طلسم سوپرجام شکسته خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول