اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

نفس‌های نذری به رودان رسیدند

11 کپسول خریداری شده از سوی مردم خیر و نیک اندیش رودان، امروز به این شهر رسید و در اختیار بیماران نیازمند قرار خواهد گرفت.

نفس‌های نذری به رودان رسیدند

مصطفی نجفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رودان  افزود: با لطف، مهربانی و مشارکت  مردم خیر و نیک اندیش بهشت  جنوب در طرح نذر اکسیژن به حمدالله تعداد ۱۱ کپسول اکسیژن برای بیماران کرونایی تهیه شد.

وی ادامه داد: این تعداد کپسول اکسیژن با ظرفیت ۴۰ لیتر به همراه ۱۲ عدد مانومتر با صرف هزینه 63 میلیون تومان خریداری و به صورت امانی در اختیار بیمارستان امام علی علیه السلام رودان به جهت درمان بیماران کرونایی قرار گرفته است.

 

عضو شورای شهر رودان با تقدیر از مشارکت بسیار خوب خیرین رودانی در این طرح گفت: ۴۹ میلیون ریال که مابقی هزینه جمع آوری شده می باشد نیز صرف پر کردن این کپسول ها برای استفاده مجدد بیماران خواهد شد.

نجفی تصریح کرد: تاکنون طی همین مدت کوتاه دو کپسول اکسیژن در اختیار بیماران قرار گرفته است و هر بیمار نیازمند می توانند با مراجعه به بیمارستان امام علی علیه السلام و انجام هماهنگی های لازم از این کپسول ها استفاده کنند.

وی ادامه داد: بیماران در هر کجا شهرستان که باشند با هماهنگی با بسیج حوزه محل سکونت خود می توانند در صورت نیاز به اکسیژن دسترسی داشته باشند.

نجفی در پایان با بیان اینکه تمامی اعضای شورای شهر رودان در این طرح مشارکت داشته‌اند، گفت: پیش قدم شدن در اینگونه مسایل از سوی اعضای شورای شهر به عنوان یک وظیفه اجتماعی در آینده نیز در برنامه ها شورا بیش از پیش قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول