اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

کدام استارت‌آپ‌ها درسی‌امین رویداد«دوشنبه‌های استارت‌آپی»درحوزه فناوری‌های نوین ساختمان حضور داشتند؟

سی‌امین رویداد «دوشنبه‌های استارت آپی» با حضور 7 استارت‌آپ در حوزه فناوری‌های نوین ساختمان برگزار شد.

کدام استارت‌آپ‌ها درسی‌امین رویداد«دوشنبه‌های استارت‌آپی»درحوزه فناوری‌های نوین ساختمان حضور داشتند؟

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، سی‌امین رویداد «دوشنبه‌های استارت آپی» با هدف بهم‌رسانی شتاب‌دهنده‌ها و هسته‌های فناور با حضور 7 استارت‌آپ در حوزه فناوری‌های نوین ساختمان برگزار شد که طی آن این استارت‌آپ‌‌ها ویژگی‌های محصول و مدل کسب و کار و نیاز‌های سرمایه‌گذاری خود را به شتاب‌دهنده‌های حاضر و وبیناری رویداد ارائه کردند.

 

آسپا‌بیم

استارتاپ « آسپا‌بیم » اولین تیم متقاضی سرمایه در حوزه فناوری‌های نوین ساختمان بود که محصول خود را با عنوان  وب اپلیکیشن مدیریت پروژه‌های ساختمانی با رویکرد مدلسازی اطلاعات ساختمان معرفی کرد. ویژگی این محصول ایجاد محیط یکپارچه از اطلاعات پروژه و بهره گیری از مفهوم مدلسازی اطلاعات ساختمان محصول است. سرمایه موردنیاز این استارت‌آپ 12 میلیارد تومان است.

هوم‌هاب

استارتاپ « هوم‌هاب » دومین تیم متقاضی سرمایه در حوزه فناوری‌های نوین ساختمان بود که محصول خود را با عنوان پلتفرم سرمایه گذاری دیجیتال در حوزه املاک معرفی کرد. ویژگی این محصول ارائه فرصت‌های مناسب در حوزه املاک برای علاقمندانی است که شرایط سرمایه گذاری بصورت انفرادی را ندارند. سرمایه موردنیاز  500 میلیون تومان است.

سامون

استارتاپ « سامون » سومین تیم متقاضی سرمایه در حوزه فناوری‌های نوین ساختمان بود که محصول خود را با عنوان یکپارچه‌سازی نیازمندی‌های ساختمان و تسهیل فرآیند مدیریت و نگهداری ساختمان معرفی کرد. ویژگی این محصول ارائه خدمات در زمینه‌های مختلف حوزه ساختمان، اعم از نیازمندی‌های قبل از بهره برداری و نیازمندی‌های پس از بهره برداری است. سرمایه موردنیاز این استارت آپ 11 میلیارد و 500 میلیون تومان است.

اکسیر سیمان سبز

استارتاپ « اکسیرسیمان سبز » چهارمین تیم متقاضی سرمایه در حوزه فناوری‌های نوین ساختمان بود که محصول خود را با عنوان تولید سیمان، برق و قطعات بتنی سبز از ضایعات کشاورزی معرفی کرد. ویژگی این محصول کمک به حفظ محیط زیست است. سرمایه موردنیاز این استارت‌آپ 2 میلیارد و 200 میلیون تومان است.

کارگاه تو

استارتاپ « کارگاه تو » پنجمین تیم متقاضی سرمایه بود که محصول خود را با عنوان سامانه ساخت‌و‌ساز هوشمند بر بستر اینترنت اشیا معرفی کرد. ویژگی این محصول ثبت موقعیت کارکنان در محیط کار، نظارت بر بکارگیری لوازم و تجهیزات ایمنی توسط کارکنان، حذف نیاز به بکارگیری مستمر ناظرین پروژه و امکان توسعه کارگاه بدون محدودیت است. سرمایه موردنیاز این استارت‌آپ 8 میلیارد تومان است.

فیدارسازه

استارت آپ « فیدارسازه » ششمین تیم متقاضی سرمایه در حوزه فناوری‌های نوین ساختمان بود که محصول خود را با عنوان سازه‌های پیش ساخته بتنی معرفی کرد. ویژگی این محصول کاهش زمان اجرای ساخت، کاهش میزان مصرف مصالح، سهولت در بازیافت سازه‌های بتنی، افزایش ایمنی ساخت، کاهش نیروی انسانی مورد نیاز و کاهش هزینه‌های ساخت است. سرمایه موردنیاز این استارت‌آپ 5 میلیارد و 48 میلیون تومان است.

مشرق زمین

استارت آپ «مشرق زمین» هفتمین تیم متقاضی سرمایه در حوزه فناوری‌های نوین ساختمان بود که محصول خود را با عنوان سازه‌های پیش ساخته بتنی با تکنولوژی اَبَر بتن خودتراکم معرفی کرد.ویژگی این محصول استفاده از تکنولوژی سازه‌های مدولار پیش ساخته در ساخت ساختمان است. سرمایه موردنیاز این استارت‌آپ 8 میلیارد است

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول